Hoii, Ik heb vandaag een cb gedaan met indicator en hij moest echt heel lang nadenke maar er kwam toch niet zwanger te staan. Nu heb ik m open gemaakt en er staan 3 streepjes. Ik lees dat je niet naar de streepjes moet kijken maar ik lees wel dat mensen die wel zwanger waren ook 3 streepjes krijgen. Wat moet ik hiervan nou denken? Zou het misschien net op het randje hebben gezeten?
Als de test niet zwanger zegt ben je niet zwanger. Die streepjes komen bij elke test, positief of negatief. Misschien was je wat te vroeg met testen, dat kan altijd.
Digitaal mag je ook niet opmaken begreep ik. Bij een niet digitale kan het wel om te kijken of de streepjes dan duidelijker zijn. Bij digitaal gaat dat heel anders.
Niet uit elkaar halen... Kan je echt niets aan afzien, helaas... Op 10 en 11 dpo zei de CB bij mij ook 'niet zwanger' terwijl ik op action en Kruidvat 2v5 lichte streepjes had. Ik zou eens zo'n test proberen dan
Ik had destijds ook 3 streepjes op die test en guess what? Ik was 100% NIET zwanger! Zat toen al in de MMM. In de bijsluiter staat ook dat je het resultaat niet aan de hand van de streepjes mag aflezen. Waarom zou dat zijn denk je? Misdchien heb je nog te vroeg getest. Over een paar dagen nogmaals proberen als je dan nog niet ongesteld bent. Hoe lang duurden je laatste cyclussen? Ben je al overtijd gezien je langste cyclus? Ben je al lang gestopt met de anticonceptie/pil?
Nee nog niet zal ik morgen eens doen maar ik dacht misschien zijn er mensen die fotos hebben van hun clearblue streepjes
Mijn gemiddelde cyclus is 29 dagen en zit nu op dag 29 en langste van afgelopen 6 maanden is 32 dagen. Had een spiraal maar is sinds een paar maanden uit. Normaal voel ik menstruatie aankomen met krampen maar nu helemaal niet
Ik heb ook bij een cb digital gehad dat er niet zwanger kwam te staan na lang nadenken. Een paar dagen later gaf hij wel zwanger aan.
Bij een wekenindicator moet je niet naar de streepjes kijken! Dit staat geheel los van elkaar en heeft niks te maken met of je zwanger bent of niet. Wanneer je naar de streepjes wilt kijken, moet je een streepjestest doen. Wanneer je wilt dat er tekst staan, moet je een weken indicator kopen en naar alleen de tekst lezen.
deze test heeft ALTIJD 3 streepjes. Geef je zelf nou geen valse hoop. Doe een streepjestest of doe over een paar dagen weer een digitale
De streepjes bovenste 1/2 weken zwanger. De 2 in het midden 2/3 weken zwanger. En onderste 3 weken zwanger. Ik deed ook altijd graag die testen open
Oh dat is fijn kan ik t wel vergelijken maar het zegt inderdaad niks want kruidvat was vanochtend negatief. Super bedankt!
En met pcos kan je cyclus ook zomaar ineens een stuk langer zijn dan je gemiddelde 29 dagen, tenzij je zeker weet dat je een eisprong gehad hebt.
Ik dacht het al! Als je mijn test van 1/2 weken vergelijkt met de jouwe, zie je da er bij mij 2 donker blauwe lijntjes staan en bij jou maar 1 donkere... Hoop voor je dat je snel zwanger bent