Beste meiden, Lees sinds ongeveer 2 maanden mee en ben dus nog best nieuw haha. Ik had op 4 november ongesteld moeten worden, tot nu toe niets. Voel me niet echt lekker, in ochtend en avond al een week paar uur misselijk en pijnlijke borsten. Ik heb de dipsticks van zwanger en kids en heb daar mee getest deze week. Deze moet je aflezen na 5 voor bevestiging uitslag maar binnen 10 minuten Test op 1 nov was wit en bleef wit na 10 min. test op 7 nov gaf licht streepje na ongeveer 7-8 min (bij 5 min dacht ik tuurstreep te zien) en bleef er een roze lijntje staan na 10 min. Vanochtend opnieuw getest, na 5 min geen streepje te zien. Met 8 min zag ik een tuurstreep, mijn vent zag niets. Na ongeveer 12 minuten was er wel zelfde roze streep als test van 7 nov. Heb de testen bewaard, weet dat dat niet mag volgens de bijsluiter maar zou dan dus nu 3 gedroogde testen hebben. 1 test laat geen indroogstreep echter zien, de 2 recente hebben hun roze streepjes behouden. Moet ik toch blijven denken aan mogelijke zwangerschap vanwege t uitslagverschil tussen de 3 of kan dat gewoon? Zijn de dipsticks niet betrouwbaar? Zit er nu beetje over te piekeren dus dacht, ik vraag jullie gewoon Graag jullie expertise en overwegingen! Alvast bedankt! Groetjes Humtum Ps heb geen foto bijgevoegd want je ziet nu wel 2 roze streepjes maar de testen zijn nu enkele dagen tot 3 uur oud dus dacht dat foto geen zin had. Maar mocht dat toch nodig zijn bij mijn verhaal dan die ik dat alsnog!
Hoi Humtum, Ik heb geen ervaring met de zw&kds testen, maar heb op dit forum vaak gelezen dat ze betrouwbaar zijn! Heb je altijd een regelmatig cyclus gehad? Het is mss ook wel handig om er toch een foto bij toe te voegen. Dan kunnen wij ook mee kijken Ik hoop dat de lichte streepjes goede tekenen zijn!
Anoniempje89, dank voor je reactie. heb geprobeerd een foto te maken maar omdat de streepjes licht zijn en de camera niet echt goed scherp wil stellen vraag ik me af of je t kan zien. Ik kan ze op de test en op de foto wel zien, maar hoe goed het uploadprogramma werkt??? Ben 3 maanden van de pil af, daarna 2x cyclus 33 dagen. (voor pil altijd 30 dagen cyclus gehad). Maand1 enorm veel ontpillingsverschijnselen, maand 2 niets, maand 3 ook niets behalve sinds een week dus misselijk en pijnlijke borsten. Zou natuurlijk ook gewoon ontpillen kunnen zijn, dat weet ik. Vind het alleen zo raar dat 1 test wit bleef en de andere hun rozige streepje behouden. Door omstandigheden moet ik na deze ronde even stoppen als het niet is gelukt, dus dat maakt het ook wel extra spannend haha!
Aan de hand van deze opgedroogde testen zal ik zeggen zwanger! Probeer even kruidvat test voor de zekerheid
Ik zie de strepen echt duidelijk meis! Probeer idd ook eens een ander merk. Bijvoorbeeld een CB met wekenindicator! Spannend
Fijn dat mensen met me mee willen kijken. Als ik de streepjes zo zie, dan zou ik dat ook denken maar mijn punt is wel dat ze de 1e keer niet kwamen (maar toen nog voor NOD dus op zich logisch), 2e keer na 7-8 min (bij grens 5-10) en 3e keer bij ongeveer 10-12 min. Ben zo bang voor ''dode mus effect''. Maar ga de tip voor andere test wel opvolgen! Begreep dat hcg verdubbeldag nodig heeft en dus maandag testen eigenlijk beter zou zijn, maar denk dat ik dat te lang vind duren. Als ik al bijna week overtijd ben dan zou het wel te zien moeten zijn haha! Echt fijn om ff je twijfels weg te kunnen leggen (in mijn omgeving weet niemand dat we een kindje willen). Thx!!!
Hallo humtum, je bent al overtijd, een cb met wekenindicator zou het nu moeten doen. De 2v5k (of trekpleister/etos 2v5) Zullen nu ook posi moeten geven. Ik zie wel 2 strepen, succes.
Ik zal je zeggen dat ik in het begin ook niet direct in de eerste minuten streepjes zag. Soms duurt het gewoon lang voordat ze goed "pakken". Z&K midstreams spreken ook over 5 minuten wachttijd, maar het roze trok bij mij pas na 8 minuten weg. Eerder was een streep zien niet eens mogelijk. En kijk maar naar de banner! Ik zie streepjes op jouw test. Gefeliciteerd!!!
ik zie ze, en als je ze in de goede volgorde heb gelegd van boven naar beneden lijken ze ook op te lopen. In dat geval zeg ik gefeliciteerd!
Oeh, met al deze reacties ga ik het ineens toch wel weer spannend vinden! Probeer mezelf steeds voor te houden dat t indroogstreepjes zijn maar horende dat er meer zo testen brengt dat toch aan t wankelen! Morgen test ik opnieuw, laat zeker de uitslag even weten aan jullie!
Ik heb ook bij deze zwangerschap positief getest met zw&kids dipsticks en de eerste positieve testjes waren zelfs lichter dan die van jou! ik denk dus dat je gewoon zwanger bent!
Beste meiden Jullie hadden gelijk!!!!! Heb met predictor getest (plus indicator, weekindicator was op) en eigenlijk moet 3 min wachten maar ik legde m weg en zag toen al de plus ontstaan! In 30 seconden stond er echt een dik kruis! Schrok er zelf van hihi Ik ben gewoon zwanger, hoe raar! En dus dan ook al bijna 5 weken! Bedankt voor jullie antwoorden, trok me toch over de streep om door te testen! Groetjes humtum!