Sensitest dipsticks

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bereke, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe verloopt dit bij jou?

1. Streep blijft heel vaag/onbestaand en wordt dan ineens echt duidelijk positief

2. Streep wordt stilaan donkerder en donkerder tot ze echt duidelijk positief is

3. Dit verschilt cyclus per cyclus

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Dames,

Ik gebruik voor het eerst de sensitest dipsticks. Ik had verwacht van ondertussen al een positieve test in handen te hebben maar is nog niet gelukt. Nu is mijn vraag: zie je de streep stilaan donkerder worden tot ze eindelijk echt knalt en duidelijk positief is of blijft de streep vaag tot onbestaand en knalt ze dan ineens?

Ik zie bij mij nog geen opbouw en ik vrees dat ik dus of mijn piek gemist heb of geen eisprong heb deze ronde.

Groetjes

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

bij mij is er een duidelijke opbouw ( zie album)

maar als de test donkerder wordt zou ik 2 keer per dag testen als ik jou was..

op 2-2 had ik om 11.30 een positieve test en om 20.00 was de streep helemaal verdwenen.. dus stel ik had alleen om 20.00 getest die dag, dan had ik mijn ei gemist..

je bent op dag 14 met testen begonnen neem ik aan?

ik was op dag 17 begonnen ( ik ging maar uit van een cyclus van 34 dagen) en had ik dag 19 een positieve test

maar ik zie ook dat je cyclus wisselt, dus dan kan je ei best later komen ( je hebt het iig goed gedaan om van de kortste cyclus uit te gaan)

succes meid!

liefs Daantje

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Het kan goed zijn dat je eitje later is deze keer. Ik heb m ook vaak op dag 22/23, bij een cyclus van 31 dagen. Ik heb vaak wel dat de test langzaam donkerder wordt, maar weet ook dat er meiden zijn waar de test ineens knalt!
    Verder zou ik ook 2 testen per dag doen om er zeker van te zijn dat je je eitje niet mist. Succes!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord daantje. Maar ik ben al beginnen testen op cyclusdag 11. Heb op dag 11-12-13 slechts één keer getest. Op dag 14 wel twee keer voor de zekerheid. Op dag 15 terug één keertje en vanaf dag 16 3 keer per dag. Net omdat vorige cyclus mijn test 's middags ook positief was en 's avonds al niet meer. Ik gebruikte toen wel een ander merk van ovutest.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Komaan dames, stemmen!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb net de eerste gedaan voor vandaag. Allee eigenlijk twee (1 dipstick van sensitest en 1 midstream van matcare) omdat ik al begon te twijfelen of die sensitest wel zou werken bij mij. Ze zijn allebei nét niet of nét wel positief. Had ik vorige keer ook met die van matcare en die was dan na een uur of 3,4 al weer negatief. Dus ik denk dat ik deze als zijnde positief ga nemen, al test ik straks nog eens voor de zekerheid!

7. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Bij mij werd ie steeds donkerder tot ie knalpositief werd ;)

8. bereke

bereke Niet meer actief

Zo is het uiteindelijk bij mij verlopen:

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

de 6e test is positief hoor :)

denk dat je op de dag van de ondersye ovutest je ei hebt..
    zo ging dat bij mij iig

liefs Daantje

10. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je voor je antwoord daantje. Ik heb idd de 6e aangenomen als zijnde positief. Die is van vrijdagavond. We hebben vrijdag- en zaterdagnamiddag geklust dus ik hoop dat ik idd vandaag mijn ei heb (die onderste is een test van vandaag)! Duimen maar!

Oh en jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap hé!

Deel Deze Pagina