Hoi allemaal, Wat denken jullie van de volgende situatie? Heeft iemand iets soort gelijks meegemaakt? Over 2 dagen is mijn NOD. (Gisteren 3) Gister ging ik plassen en had ik bij de eerste keer afvegen een beetje licht roze bloed echt super weinig. Het was ook gelijk gestopt. Ik schrok want dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik dacht oké ik zal wel eerder ongesteld worden deze maand? (Ik ben normaal regelmatig) Het bloedde zette niet door. Ik ben gister niet ongesteld geworden. Ik had wel veel krampjes in me buik. Ik kreeg advies om een early test te doen. Deze was negatief. Ik heb het toen gelaten. Vandaag werd ik wakker en had ik weer hetzelfde. Heel licht bloed bij de eerste keer afvegen. Ik ging liggen en had zo een buikpijn. Ik besloot om een zwangerschapstest te doen. Weer negatief. Me man kwam me net een knuffel geven en ik moest hem gewoon wegduwen omdat mijn borsten zoveel pijn doen? Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik voel me verder prima. Zelf denk ik dat dit het “begin” is van me menstruatie aangezien ik negatief test. Ik stop nu ook met testen en wacht gewoon mijn nod af. Denken jullie dat er nog hoop is? Heeft iemand dit ook meegemaakt en toch zwanger?
Ik denk ook dat het het begin is van je menstruatie. Als de progesteron afbreekt (vlak voor je ongesteld wordt), kan je al een paar dagen eerder dan je nod spotting hebben en dat je menstruatie pas een paar dagen daarna doorbreekt. Je eisprong was (afgaande op je ovulatietesten) op 14-15 maart, wat je nod op vandaag of morgen zet.