Was is jouw cyclus na het verwijderen van koperspiraal? Mijn cyclus vanaf begin 2010: 37-34-36-29-32-34-44-31-32-38-36-43-27 Mijn koperspiraal is verwijderd op 24 mei (dag 3 van cyclus) Mijn eerstvolgende cyclus duurde toen 40 dagen. Nu zit ik op dag 45 en nog geen ongi en nega zw-test. Een koperspiraal regelt je cyclus niet, dus mijn cyclus zou nu hetzelfde moeten zijn als voor de verwijdering (= gem. 32 dagen). Toch? Wat zijn jullie ervaringen??
Ik heb vorige maand mijn koperspiraal laten verwijderen. Daarna is mijn cyclus idd op 32 dagen wat het deze maand gaat brengen weet ik niet. Ik hoop ook weer op 32 maanden. want na deze cycus willen we er voor gaan Is de eerste keer voor ons. Ben erg benieuwd of het in 1 keer zal lukken.
@ lins87: waarschijnlijk bedoel je 32 dagen i.p.v. 32 maanden? Het is voor ons ook het eerste kindje, maar wij gaan er al wel voor. Dus een lange cyclus is niet iets waar ik op zit te wachten... Iemand anders die al iets langer spiraalloos is?
Ik heb nu 3 maanden een spiraalloos cyclus en ik moet zeggen dat ik gewoon regelmatig ben. Ik zie wel dat je cyclus in 2010 ook veel schommelde....Ben je al naar de huisarts gegaan want je kan ook je ongi laten opwekken zodat je tenminste weer aan de volgende ronde kan beginnen. Ik weet dat het moeilijk is met zo'n lange cyclus maar temp je en gebruik je ovutesten?
Hi Jazz! Fijn dat jij wel regelmatig ben na je spiraal! Ik ben nu gelukkig opgesteld geworden op dag 46. Mijn cyclus duurde nog nooit zo lang! Ik heb nog een doosje met orgametril van de ha, waarmee ik mijn cyclus kan 'resetten'. Dit wordt ook gebruikt bij verstoorde cyclussen. Komende ronde gaan we toch niet proberen, vanwege de familievakantie in mei volgend jaar. Dus ik denk dat ik dat kuurtje deze maand ga nemen, en hopen dat mijn cyclus daarna een beetje fatsoenlijk is en niet meer zo lang! Daarna ga ik ook beginnen met ovutesten zodat ik beter inzicht krijg in mijn cyclus! Ik denk dat tempen niets voor mij is...