Hoi dames, Gister ging ik testen met een ovulatietest,deze gaf lichtrood aan. Vanmiddag kreeg ik menstruatieklachten. Vind het een beetje raar.Het is de laatste week/weken een beetje aan het rommelen. Ik heb geen zwangerschapstest in huis,deze komt morgen. Ik vroeg me af of je een positieve ovutest kon hebben als je zwanger bent. (ik ga er maar niet vanuit, dan valt het altijd nog mee)
je kan zeker een posi ovu test krijgen als je zwanger bent.. en ook ongi krampjes.. dus het blijft nog even spannend tot je een test in huis hebt gehaald of toch ongi word.. succes en ik duim voor je!
Jazeker! Ik vroeg me dit ook af en heb toen ik het vermoeden had dat ik zwanger was een ovulatietest gedaan en deze was duidelijk positief. Daarna een zwangerschapstest en deze was ook positief Daarna verder in de zwangerschap nog verschillende keren een ovutest gedaan en alle keren werd de testlijn erg donker.
o, echt? Nou morgen even afwachten dan. Ben nog niet ongi geweest na bevalling,zie banner. Of er is een menstruatie aan het rommelen... Had eind juli wel steeds slijm en nu soms ook nog... Nou kan niet wachten zeg.
Een ovulatietest kan niet licht positief zijn. Hij is positief als de teststreep even duidelijk of duidelijker is dan de controlestreep. Als de streep lichter is, dan is de test negatief en niet licht positief. Je hebt altijd een kleine hoeveelheid LH in je lichaam, dus je kunt altijd een licht streepje op je test hebben. Dat zegt niks over een eisprong of een zwangerschap. Succes!
Okay bedankt! Had net ook weer behoorlijk slijm met afvegen. Nou,ik doe morgen voor de zekerheid een test. Niet getreurd,we waren er niet erg mee bezig. Alhoewel het wel weer erg leuk zou zijn...na 6 maanden.. groetjes Marielle