Zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by nadika, Dec 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nadika

nadika Lid

Oct 15, 2009
    42
    0
    0
    Lieve mensen,

Tja blij natuurlijk.. maar ook te bang dat het weer verkeerd gaat....

De laatste keer dat ik een miskraam heb gehad, is echt recent, namelijk 2 maandjes geleden!!1:(
    Daarom heb ik ook nooit gedacht dat ik zo snel weer zwanger kon worden...

Had vandaag gelijk een Zwangersschaptest gedaan, die niewe, blueClear Digitaal... Daar staat Zwanger en dat ik 1 maandje ben...

En ik heb precies met 2 maanden steeds een miskraam gehad, dus ik hou me hart vast!!!

Vreselijke pijn in me borsten, en echt pijn aan de zijkanten van me onderbuik.. weten jullie wat dat is?

In ieder geval, genieten kan ik nog niet!!! Eerst die 3 maanden doorkomen...

Liefs Nadika

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Klinkt als een echte vroege zwangerschap hoor! Een voorzichtige felicitatie van deze kant voor jullie. Het gaat vaker goed dan fout, hou je daaraan vast. Ik kan me je angst goed voorstellen, maar stress is ook niet goed voor jou en je kleintje.

3. nadika

nadika Lid

Oct 15, 2009
    42
    0
    0
    inderdaad,,,, daarom....
    ik ben ook gewoon onzeker.. en dat is ook niet goed....
    bedankt voor je reactie
    XXXX

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Hoi,

als eerste van harte met je zwangerschap!!! ik heb 2 miskramen gehad en heb nu een prachtige gezonde zoon. Het duurde bij mij ook even voor ik van mijn zwangerschap kon genieten, de eerste weken zijn nu eenmaal spannend. Maar het gaat vaker goed dan fout, dus probeer er toch van te genieten, het is een hele speciale tijd.

liefs Miek

5. nadika

nadika Lid

Oct 15, 2009
    42
    0
    0
    Te spannend.... ik vindt dit wel heel moeilijk allemaal....

Maar ik probeer er ook maar van te genieten...

Heb behoorlijke pijn in me spieren overal in me lichaam....

Weet niet of dat er ook bijhoort?

Liefs nadika

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Hoi,

de pijn in mijn borsten was de eerste weken bijna ondraaglijk, bij het traplopen moest ik ze vasthouden.... ik droeg hele strakke hempjes om ze een beetje tegen te houden, niet leuk, maar wordt vanzelf minder.

Ook een zere buik is gewoon, de banden zijn aan het oprekken, ik heb de eerste weken echt een ongesteldheidsgevoel gehad maar zonder het bloed.

Je symptomen beteken gewoon dat je zwanger bent :)

Miek

Share This Page