Spannend! Na een heftige periode die afgelopen januari eindigde in een miskraam van een tweelingzwangerschap heb ik weer allemaal zwangerschapsklachten. (Vermoeidheid (en juist erg vroeg weer wakker worden), veel plassen, zware en gevoelige borsten, vlaagjes van misselijkheid, steekjes in mijn onderbuik en "vol" gevoel.) Ik durf bijna niet te hopen dat het misschien weer "raak" is. Alleen al deze post schrijven is best heftig, omdat je dan toch weer gaat hopen. Pffff.... Ik mag vrijdag weer testen.
Spannend hoor, pff wat een heftige periode moet dat geweest zijn voor jullie! Hier ook een met veel spanning, ik ook vrijdag of zaterdag!
Hee Astrid, zaten wij niet een paar maanden geleden samen in de club "Juli 2014 mama's" hier op het forum? Ik hoop zó voor je dat het inderdaad weer raak is na wat jullie hebben meegemaakt!! Herkenbaar wat je zegt over dat het al heftig is om het op te schrijven. Zelf zit ik namelijk op dit moment precies in hetzelfde schuitje, ook ik hoop na mijn 2e miskraam nu opnieuw zwanger te zijn en heb ook rare symptomen...je durft dan bijna niet te hopen maar je doet het toch een beetje hè? Ik duim heel hard voor je!
@mamavlinder ja dat klopt. Gek dat die uitgerekende datum nog moet komen... Ik zal ook voor je duimen! Ik ben elke keer als ik naar de wc ga bang om bloed te zien, en elke keer als dat niet is maakt mijn hart een voorzichtig sprongetje. Maar hou er wel rekening mee dat het niet doorzet. Voortekenen zijn er wel, maar ja, het is afwachten.