ei+spotten=onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babytjuhh, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoi hoi..
    zoals de titel al zegt word ik behoorlijk onzeker door mijn ei te spotten..
    gisteren heb ik een positieve ovu test gehad (rond 16.00) en gister avond was die nog net zo positief (om 21.00)
    nou weet ik dat je ei binnen 48 uur gaat springen...maar dan word ik dus onzeker!!
    gisteravond hebben we geklust (was donderdag), afgelopen wo en ma ook geklust dus dat zit wel goed...maar hoe nu verder??
    vanavond weer klussen?? of toch niet?? en hoe zit het met morgen avond??
    dit is waar ik zo onzeker van word...je hebt maar 1 kans en die wil ik ook graag benutten!
    dus mijn vraag aan jullie hoe zouden jullie de komende dagen gaan klussen??
    ohh ja niet onbelangrijk ik voel mijn ei dus maar zelden..
    liefs
    ps gisteren was de hoeveelheid sperma veel minder dan wo..is het dan wel verstandig om vanavond weer te klussen?? (of is er veel meer in mij gebleven?? ;))

2. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgiƫ
    hey babe!
    Aan de ene kant denk ik iedere dag klussen om je kansen optimaal te benutten, maar aan de andere kant heb ik ook al gehoord dat teveel ook niet goed is, beste is 1x om de 2 dagen! Natuurlijk in de periode rond je ei wil je er te volle voor gaan en ben je bang dat je niet op de juiste tijdstip klust, maar ik denk dat je daar ni mag aandenken, gewoon go with the flow meid!!!
    Ik had maandag mijn ei, of dinsdag, en we hbb dan maar dinsdag en gisteren geklust en zaterdag ook, dus 1x om de 2 dagen, nu afwachten...
    succes pop!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Doorgaans stroomt sperma minder terug rond je vruchtbare dagen, dan houdt je lijf het idd meer vast.
    Als je vanavond of morgenavond nog klust, dan weet je zeker dat je in je vruchtbare periode hebt geklust en zou het daar iig niet meer aan moeten liggen als je dan toch niet zwanger wordt... ;)
    En dat een test nog even positief doortest is hardstikke normaal hoor :)

4. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er zelf niet zo erg mee bezig geweest wanneer ik precies moest klussen. Ik heb wel getemperatuurd en daardoor weet ik dat ik de laatste keer 3 dagen voor, 2 dagen voor en op mijn ei heb geklust en daarvan ben ik zwanger geworden.
    Als ik jou was zou ik het vandaag of morgen iig geval nog een keer doen.

5. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat hier een beetje met hetzelfde dillema hoor afgelopen week. Vanaf dinsdag netjes om de dag geklust en toen ik mijn ei had (ik had de dag ervoor ook al geklust) toch voor de zekerheid ook geklust... Tja lastige gok iedere keer. Heb nu ook het gevoel dat ik totaal niet zwanger kan zijn... Stom he?

6. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    sperma blijft best lang leven (tot 72 uur) dus ik zou me niet te druk maken als je een dagje mist hoor.
    Ik heb het idee dat je er wel wat te gespannen mee omgaat!
    Het moet ook nog wel leuk blijven met je man he :)

7. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    dames..
    bedankt voor jullie reacties!!
    heb ik veel aan...!! er bestaat zoveel onduidelijkheid over wanneer wel of niet..
    dit is de 2e maand dat ik ovutesten gebruik dus vandaar dat ik er een beetje onzeker over werd...
    persoonlijk vind ik...dat ik er niet te gespannen mee om ga...
    ik wil gewoon weten wanneer je dan nog het beste kan klussen...
    je hebt maar 1 kans he...en die wil ik graag goed benutten!!
    gisteren had ik trouwens een 2e positieve test..dus toch maar ff geklust!!
    we gaan het allemaal zien met 2 weken!!
    nogmaals bedankt!!

liefs

Deel Deze Pagina