Ei sprong gehad of nog niet ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by fatimas, Oct 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fatimas

fatimas Actief lid

Jul 13, 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi damens!
    Hierzo heel onzeker..
    Op 17 oktober was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.. Ik heb een normale cyclus van 28 dagen. Wat dus zou betekenen dat ik vandaag mn ei sprong zou hebben.

Op maandag had ik echter een duidelijke pijn aan de rechterkant van mn baarmoeder... ik meen mijn ei te hebben gevoeld.. ( heb het wel eens meer gevoeld )
    Vlak na dit gevoel hebben wij geklust.. nu eenmaal uitgerekend te hebben blijk dus dat ik vandaag mijn ei zou moeten hebben.
    Zou het kunnen dat mn ei eerder was? of dat het wat anders was?

Hoe dan ook.. heb ik nou te vroeg geklust of heeft het zin gehad en heb ik nog kans op een zwangerschap deze maand.
    Vandaag trouwens wel lichte ongesteldheidspijn gehad.. bijna onmerkbaar..

Hoe lang na de bevruchting zou de innesteling moeten zijn.. pff ben mezelf gek aan het maken.. maar hoop niet weer op een teleurstelling!

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

Aug 22, 2012
    1,361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Ja je kan wel een vroeg ei hebben gehad hoor dat gebeurt soms als je bijv stress hebt ofzo.. Maar als je denkt dat je ei toch nu pas is kan je toch nu nog eens klussen! Dan weet iig dat je kansen wat hoger zijn dan dat je t niet doet. Daarnaast blijft t zaad ong. 2 dagen leven bij jou als ik het goed heb dus kan t alsnog nog best wel raak zijn maar volgens mij is de kans dan wel minder.

De innesteling is tussen de 3e en de 10e dag na je ei als ik t ook goed heb haha

Nou succes iig!! En ik duim voor en snelle posi test voor je!!

3. fatimas

fatimas Actief lid

Jul 13, 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend... Ik denk vanavond weer klussen voor het geval dat... Wordt dus nog wachten tot iig 3 dagen voor ongesteldheid datum.. Vind het spannend.. Eerste ronde was ik net te laat en was m'n ei al geweest! Dankjewel!

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

Aug 22, 2012
    1,361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha zeker spannend!! Ik vind t wachten zoo erg!! Maar goed morgen ga ik een vroege test doen dus hopelijk heb ik twee mooie streepjes :D maar is nog wel vroeg hoor heb zondag mn nod.. Maar goed succes!! En hoor t graag van je :D duim voor je!!

Share This Page