Hallo, vrijdag 9 nov is mijn NOD. Het aftellen is begonnen. Vorige week, en vooral tijdens mijn vruchtbare dagen, elke dag flink geklust . Het zou leuk zijn als we een positief testje zouden krijgen. Mijn man en ik zijn 11 november a.s een jaar getrouwd, en een positief testje zou dan wel een heel bijzonder en speciaal cadeau zijn! Vind het leuk om lid te zijn van deze site. Af en toe even kijken hoe het met de andere klussers gaat. Succes allemaal, ik hoop op heel veel positieve testen!! Duim voor jullie allemaal . Groetjes Friesin
Hai Hai @friesin Wij gaan over een paar dagen ook weer klussen voor ronde 2. Ben na 11 dagen overrijd te zijn geweest toch ongi geworden was wel balen. Ik hoop voor je dat je positief test. Laat je het weten, ik duim voor je Groetjes engeltje
Hoi hoi! Heel veel succes deze ronde ook wij wachten vorige week vruchtbaar geweest dus ook flink aan de bak gegaan! Nu hopen dat het raak is!
Dat zou inderdaad een super mooi cadeau zijn Ik zal hard mee duimen. Mijn NOD is 6 november, maar wil zeker nog een week erna wachten met testen als de rode duivels uitblijven. Hoop echt op een positieve test voor je
Hoi friesin, Mijn nod is 13 november en kom ook uit friesland. Veel succes en we hopen op een positieve test!
My god! Hoe doe je dat?? Mijn nod is 7 of 8 november en ik ga 6 november testen, als ik het tot die tijd volhoud. Respect hoor!!
Wauw dit is wel heel toevallig, want ik heb 8 nov mijn NOD! Kunnen we samen aftellen Zou heel fijn zijn als we er een klein wondertje bij krijgen (onze eerste) Ik was vanmorgen ''slaap maar'' van Marco Borsato aan het luisteren (ben een erg grote fan haha) en toen barstte ik al in huilen uit zo emotioneel hahaah (oh oh die hormonen!!) Dus ik hoop zo dat het raak is... ik tel samen met je af!
Trouwens.. heeft één van jullie ervaringen met een vervroegde zwangerschapstest (4 dgn voor de NOD)? Ik zit namelijk te denken om zo'n test te gaan halen, maar heb zo mijn twijfels erover omdat ik hier veel hoor dat je soms negatief kan krijgen en vervolgens een week na je NOD wel positief krijgt... ik hoor graag jullie meningen! Zooo vervelend dat ik niet kan wachten...
Ik heb er in het begin zat gebruikt. Gaf bij mij nooit positief aan, wat wel klopte haha. Ik gebruik alleen de 2v5kv niet meer. Daar plas ik streepjes op zonder zwanger te zijn. Overigens testen al mijn vriendinnetjes op 10 dpo positief met 2v5kv op het moment dat ze echt zwanger waren. Gewoon eens proberen
Wat een leuke reactie's allemaal. En we zitten allemaal zo dicht op elkaar met de NOD. Haha. Zal dit bericht regelmatig even checken! @Lin! Erg he die rammelende eierstokken.. Loop soms over om de kleinste dingen. Had ik nooit eerder last van. Lach elke keet weer om mezelf. @melanie! Alvast gefeliciteerd. @mvv. Fryslan Boppe!! Misschien een beetje persoonlijk, maar stel dat het raak ik heb je al mooie friese kindernamen in gedachten? Groetjes en fijne avond!!
Ik zit ook op het wachtbankje van ronde 2! 11 november is mijn NOD. Ik duim voor een posti test voor ons allemaal Succes met het wachten