Hooooi dames, Ik heb een vraagje... Vorige maand heb ik een maand geen pil geslikt.. (ik was niet zwanger geworden in die maand...) Toen ben ik toch weer begonnen met de pil ivb met gezondheidsproblemen.. Nu ben ik dus begonnen, op de dag dat ik altijd begon.. dat is zaterdag.. echter was ik die dinsdag daarvoor al ongesteld geworden.. dus ben ik 5 dagen te laat met de pil begonnen.. Ik wist namelijk niet dat ik op de eerste dag van de menstruatie moest beginnen.. een beetje dom maarja.. Ik dacht dat ik mijn eisprong een week na dat ik ongsteld was geweest had gevoeld(heb ik ook een topic voor geopend).. Maarja, daarna niet meer mee bezig geweest, omdat het allemaal wat onwaarscheinlijk zou zijn.. Nu heb ik dus afgelopen vrijdag mijn laatste pil gehad.. en zou dus gister ongesteld moeten zijn geworden.. Maar gister niet, vandaag niet... Ik heb heeeele erge onderrugpijn al 3/4 dagen.. en heel erg duizelig.. af en toe lijkt het of ik ongesteld moet worden, maar net alsof het zich allemaal niet doorzet... Ik weet het echt niet! Ben aan een antibiotica bezig.. en heb vandaag negatief getest.. Met kruitvat.. 2 voor 5 euro.. Help, ik weet niet hoe het kan.. weten jullie het??? Liefs
Kan best zijn omdat je beetje geklooit heb met de pil dat je cyclus ff raar gaat doen. Gewoon ff wachten totdat het doorkomt. Als je testen negatief blijven zal je wel niet zwanger zijn toch? Gewoon nog ff afwachten, desnoods nog een x testen en anders ff naar de huisarts voor wat geruststelling .
Hihi, heb wel vaker gekloot met de pil hoor.. (A) Maarja.. ik wacht nog even af.. tot op heden nog niks... Het zou wel heeeeeel welkom zijn... Wie zijn wens is dit namelijk niet? Ik wacht het even af... Als ik morgen nog niet ongesteld ben.. Ga ik wel heel erg gelukkig zijn stiekem al..