ei-sprong voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Martinelli, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik heb al een paar dagen steken in mijn onderbuik en vanochtend postieve ovulatietest gehad, zal dit dan ook tekenen van eisprong zijn? temperatuur loopt iets op de laatste dagen, nog geen uitschieter gehad, misschien morgenvroeg!

2. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ik denk wel dat dit ermee te maken kan hebben ja, maar ik ben nog geen expert :)
    Deze maand proberen we het voor het eerst haha

3. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Kben een beetje een muts, maar hoelang van te voren voelen jullie de eisprong aankomen?
    ik heb nmlk al sinds gisteren wat kramp en mijn eisprong zou morgen pas zijn...

4. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb nu echt hele erge steken aan de rechterkant. . Als ik loop dan doet het zo zeer. .... zal dit de ei sprong zijn?

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik heb ook altijd op dag 14 onwijs veel pijn.. soms meer in mijn rug soms echt ongi gevoel in mijn buik..
    Soms duurt het ruim 24u, dus of hij dan daarvoor of daarna springt is mij wel een raadsel..

6. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ok... heb eerder wel last gehad maar nu doet het wel heel erg zeer...

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    je voelt het groeien van de follikels, maar dat is nog geen garantie :)
    daarnaast kunnen de laagste delen van je darmen ook soms zo aanvoelen heb ik gemerkt :)

8. Moess

Moess Niet meer actief

Klopt wat je zegt beckje. Het is ook vaak niet zo precies te zeggen.
    Ik heb alleen zo'n specifieke helse pijn dat ik niet meer kan lopen/staan/zitten, een uur ofzo. Ik wist het eerst ook niet maar ik ben zo door de medische molen gehaald dat ik zeker weet dat dit het moment van springen is

9. Moess

Moess Niet meer actief

@beckje: zie trouwens dat je aan het aftellen bent! Spannend :)

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Moess: dat had ik gisteravond, zo'n pijn dat ik niet wist of ik moest liggen, staan. springen weet ik veel.. nu is het weer weg, voel nog heel licht iets... zal het dan geweest zijn gisteren? de tijd klopt wel aardigin de cyclus

11. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Ik voel het ook altijd. Idd soms ook aan welke kant het is. Voelt bij mij aan als menstruatiepijn. Ben wel gevoelig voor allerlei dingen in mijn lijf. Laatste keer deed de eisprong trouwens zo'n pijn, dat ik het juist niet herkende, dacht aan een blaasontsteking of zoiets. Maar het was mijn eisprong (Ben die keer trouwens zwanger geworden :))

12. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohh..... ik heb nog niet eerder zo'n pijn gehad al gisteren. ... hoop dat dat een goed teken is! Wil niet teveel hopen maar ja. .... we wachten af...

13. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik heb altijd een paar dagen van tevoren een zeurend gevoel aan 1 van beide eierstokken en 1 dag voor m'n positieve test echt meer pijn. Alsof je een knikker door een rietje probeert te duwen. Ook ploppende steekjes, alsof je darmen rommelen. Ik had eergisteren een positieve ovulatietesten vandaag waarschijnlijk mijn eitje. Heb ook voor het eerst een gevoel daar beneden gehad, wat lijkt op een trillend spiertje in je ooglid. Moeilijk uit te leggen. Voelde heel euforisch eerlijk gezegd. En toen ik moest bukken om iets op te rapen voelde ik mijn baarmoeder heel goed. Dat zat tussen het gevoel van blaasontsteking en spieren. Dat heb ik nu nog steeds. Hoop dat het wat positiefs brengt over 10 dagen en dat ik morgen een bevestiging krijg van mijn eisprong d.m.v. een mooie temperatuurstijging :)

Deel Deze Pagina