Hallo, vanmorgen heb ik een test gedaan, van de kruidvat met het pipetje. Nu was er een heel vaag streepje te zien, naast de controlestreep. kan dit een indroogstreep zijn, of is het na een jaar eindelijk zover? en als het wel goed is, wanneer kan ik testen om een beter resultaat te krijgen? groetjes kikker
Hoi, Heb je de test binnen de tijd afgelezen? Zo ja dan zou het zo maar kunnen dat je zwanger bent meis. Ik zou over 2 daagjes dan nog eens een testje doen en hopelijk heb je dan een vette posi streep. Liefs Noes
Hij was binnen de 5 minuen wat oip de gebruiksaanwijzing stond, maar ik kan het nog niet geloven! Maar heb jij nou 3 keer een miskraam gehad, wat ontzettend rot! heel veel sterkte groetjes kikker
Dank je meis, ja indd 3 keer. Maar ik las dat je hem binnen de tijd had afgelezen dus dan hier een hele voorzichtige felicitatie..en ik zou over 2 daagjes nog een testje doen dan moet hij positiever zijn. Als hij dan nog niet donkerder is zou ik de ha bellen. Succes en ik duim voor je Liefs Noes
dus dan kan ik heel voorzichtig blij zijn! wat bijzonder!over 2 dagen doe ik gewoon nog een test. bedankt voor het "luisteren" groetjes kikker
Hoi, dus als jij (ddebbyy)een zw. banner neerzet, kan ik dat ook doen, maar ik durf nog niet. voor jou voorzichtige felicitatie., ben iedere keer bang als ik naar wc ga dat ik wat vind Hoe voel jij je? groetjes kikker
Hi kikker en ddebbyy, Ik heb vanochtend ook een licht 2e streep gehad. Jullie ook een voorzichtige felicitatie. Het gekke is, ik heb helemaal nergens last van. De keren daarvoor toen ik gewoon ongi werd had ik allerlei kwaaltjes. Misschien dat het nog moet komen.... Hebben jullie nog ergens last van?
hoi cyntia1978, wat grappig dat we op elkaar reageren tegelijkertijd! Ik heb wel wat klachtjes, maar geen krampen. Mijn buik is al wat dikker, vooral boven het schaambeen,(ws. de buik die wat rommelt. ) en af en toe wat misselijk. Maar ik lust nog heel graag koffie en jij? Zullen we trouwens heel voorzichtig een rondedansje doen?
Mijn buik is wel bol, maar verder helemaal niks. Drink max 4 koppen thee per dag niet meer. Voel me wel een beetje remy, want mijn man zit in het buitenland. Komt de 19e terug, hij weet het nog niet. Ga hem ermee verrassen als alles blijft zitten \/ een voorzichtige vreugedansje
Meiden wat super! Over een paar dagen weer testen en dan weten jullie het zeker! Alvast gefeliciteerd!
Wat een positieve dag vandaag zeg! Gefeliciteerd! Lees alleen maar berichten van meiden met postieve testen! Helemaal leuk! Geniet ervan....