Goedemorgen! Ik ben vrij nieuw op dit forum. Mijn man en ik proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. We hebben al 1 ronde achter de rug met een cyclus van 33 dagen. Nu zit ik op ronde 2 op dag 34 en nog niet ongesteld! Dus ik dacht vanmorgen ik zal eens een testje doen. Aangezien ik ook wat kleine klachten heb zoals vaak duizelig, af en toe een beetje misselijk en veel afscheiding. Die afscheiding is normaal voor de NOD niets en ontzettend droog. En nu dus niet! Kortom.. Vanmorgen getest en ik zie een licht streepje! Ik durf bijna niet te hopen dat het positief is! Wat denken jullie? Mijn vriendin zegt in ieder geval dat dit heel positief is!
Er staat zeker een streepje meid! Ik durf je alleen helaas nog niet te feliciteren want deze testen staan als zeer onbetrouwbaar bekend. Ik heb testen (waaronder een van mijzelf) gezien met een duidelijkere streep dan deze en die waren aantoonbaar vals. Ik zou snel naar de Kruidvat gaan en daar de 2 voor 5 euro testen halen. De cassettes met pipetje zijn dat. Die zijn heel gevoelig. Proberen twee uur niets te drinken en dan die test doen. Is hij negatief, nog geen paniek. Doe morgenochtend met ochtendurine de tweede test. Ik hoop op een mooie streep meid! Laat je weten hoe het afloopt ? Edit: is het tweede streepje trouwens roze in het echt? Op de foto lijkt hij grijzig namelijk en dat is vaak een slecht teken...
Bedankt voor jullie reactie! Ow wist niet dat die als onbetrouwbaar bekend staan! Ik heb nog een kruitvat test liggen, die ga ik morgenvroeg gebruiken. Als die weer iets vertoont dan maandag ochtend een clear blue digi test! Kreeg hem inderdaad niet zo mooi op de foto. In het echt zie je hem iets beter en is de test meer roze.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl