Ei tegen de muur

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Precies, een emmer koud water. Zoiets had ik ook in mijn gedachten.

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hou je er wel rekening mee dat zo'n k*tkind dan ook nog best eens het lef zou kunnen hebben zijn ouders op je af te sturen?
    Misschien heb jij er schijt aan, hoor, maar ik zou dat best vervelend vinden :) Maar vaak hebben zulke kinderen ook ouders die niet willen geloven dat hun kind vervelend is, dus dat kunnen hele nare situaties worden....

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou dan zou ik die ouders eens haarfijn uitleggen wat hun kind uitgevreten heeft. En dat ze hun zoon wat beter op moeten voeden.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja idd heel moeilijk hoor want zijn vaak idd van die ouders van oooh maar ons pietje doet zoiets niet! maar ja je hoeft toch ook maar niet alles goed te vinden?

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, maar dat zeg ik ook zeker niet, hoor! Wilde alleen TS wel even waarschuwen dat er grote kans is dat ze met zulke mensen te maken kan krijgen als ze een emmer water over dat jong heen gooit. Gewoon, dat ze zich daarvan bewust is :) Ik zou er zelf namelijk niet tegen kunnen, dus zou wel moeten zorgen dat mijn man dan in de buurt is - raak nogal snel gestresst van 'ruzie' enz.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik snap je hoor mvs.. bedoeld er meer mee tezeggen dat het toch eigenlijk van de zotte is??? ik bedoel was vroeger ook geen heilige en heb ook best weleens kattekwaad uitgehaald maar verder als belletje trekken en zon portemenee aan een touwtje gingen we toch niet

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

OF ik zeg tegen dat ettertje als ik het zie gebeuren of hij de ramen gaat wassen als hij het nog één keer doet.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja das ook een idee! en dan van buiten en meteen ook van binnen. hoef je dat de komende weken ook niet meer te doen!

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hahaha! Das ook wel een goeie :D

Deel Deze Pagina