Voel me niet lekker en ik MOET vanavond naar een belangrijke avond!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik voel me sinds gisteravond/ vannacht niet lekker. Ik ben van de één op de andere dag snotterverkouden geworden, dat begon gisteravond met koude rillingen en vannacht met een verkoudheid, waar ik ook veel wakker van heb gelegen.

Ik snuit knalgroene snot en ik heb sinds net een half uurtje ongeveer een raar gevoel in mijn buik, alsof ik diarree ga krijgen. Ook heb ik een beetje een 'verhogingsgevoel' en ben snel vermoeid door inspanning.

Nu moet ik vanavond naar een belangrijke avond, een cursus EHBO. Vanavond is het theorie-gedeelte en volgende week is de praktijk-avond.
    Ik mag pas starten als gastouder als ik mijn EHBO gehaald heb. Dus het is belangrijk dat ik er heen ga.

Maar zit er wel tegenaan te hikken want voel me niet lekker. Het duurt van half 8 tot 10, en ik moet een uur rijden, want het ligt niet in de buurt. En onderweg pik ik een kennis op. Dan ben ik dus minstens pas om 11 uur thuis. Pfff....

Wat zouden jullie doen in mijn geval?

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Kun je het gastouderbureau die dit geregeld heeft niet bellen en vragen aan hun wat je moet doen..
    Misschien krijg je het voor elkaar om vanavond niet te gaan en met de praktijkavond wel en kunnen ze je voor een theorie avond wel over laten doen zeg maar..
    Als jij echt niet lekker ben.. dan blijft er waarschijnlijk ook niet heel veel hangen dus heeft het nog niet zoveel nut dat je geweest bent.
    Ik zou gewoon even overleggen met het bureau!
    Beterschap!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja lastig je weet natuurlijk zelf het beste hoe je je voelt. Maar ik had wel gegaan denk ik dan heb je het maar gehad toch. Sowieso nog even de middag aankijken.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik zou ook gewoon alle moed verzamelen en gaan. ben je er vanaf! kijk als je echt om de 5 minuten op de wc zit wordt het anders maar als het fff kan zou ik dus gewoon gaan hoor. met drie uurtjes ben je weer thuis en kun je wel als gastouder beginne

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankjullie wel voor de reacties. Ik ben niet met drie uurtjes thuis hoor. Ik vertrek tegen 18:20 en ben minstens 23:00 weer thuis.

Daar zie ik zo tegen op. Kijk, als het nu in mijn eigen woonplaats was, maar moet er gewoon bijna een uur voor rijden...

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ja of uur voordat je weggaat even 2 apsrines innemen wellicht helpt dat. Bij vermoeden van diaree zou ik zeker niet gaan.....straks zit je mooi in je auto

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb besloten maar gewoon te gaan. Heb net ff lekker onder de douche gestaan, dat lucht ook op. En het diarreegevoel is weg. Ben wel moe, maar morgen kan ik gelukkig uitslapen.
    Ben blij als ik het gehad heb vanavond....

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    ik zou inderdaad ook gewoon gaan, net als je nu al besloten hebt.
    Als je al echt ziek-ziek was zou het een ander verhaal zijn, maar zolang je niet de hele dag aan de wc gekluisterd bent, zou het te doen moeten zijn... ;)
    Wel veel sterkte gewenst, want lekker is anders. ;)

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankjewel!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Misschien voordat je weggaat even een paracetamolletje nemen voor de zekerheid?
    In iedergeval heel veel succes!

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Probeer maar wel te gaan, want het is inderdaad belangrijk!
    Zoals consider zegt een paracetamol in nemen voordat je weggaat.

Beterschap!

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bedankt dames. Denk inderdaad dat ik gewoon twee paracetamolletjes neem voor dat ik weg ga. Keb ze ook wel altijd in mijn tas zitten.

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Het is allemaal goed gegaan gelukkig en alles viel reuzemee. Nu nog op voor mijn praktijk-examen...

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

succes dan maar meid! fijn dat het toch wel aardig ging!

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Thank you!

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, fijn dat het toch meeviel! Altijd zo balen als je ergens heen móet maar je eigenlijk niet lekker voelt. Toch prettig als je dan achteraf tenminste nog blij bent dat je geweest bent :D
    Alvast heel veel succes met je praktijkexamen!

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja gelukkig viel het mee. Moest wel veel mijn neus snuiten gisteravond tijdens de EHBO maar niemand heeft er op gelet of naar me gekeken.;)
    Dankje MvS.

Deel Deze Pagina