Ei, Testen en cervixslijm ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by debdev, Feb 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debdev

debdev Lid

Jan 7, 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Lieve dames,

Ik zit in de eerste ronde clomid 100mg. En vrijdag kreeg ik te horen dat ik een prachtei van 19mm had in mijn linker eierstok en dit weekend mocht gaan klussen.

Ik ben vrijdag meteen begonnen met Ovulatietesten zoals je op de foto kan zien. We hebben vrijdag en gisteren ''geklust'' Ik had vrijdag en gisteren een zeurderig gevoel in desbetreffende eierstok en na een soort van ''knapje'' gisteren is het over. Je zou denken dat, dat mijn eisprong geweest moet zijn. Maar mijn ovu testen beginnen nu pas echt te kleuren. Dat betekent dat de eisprong nog zou moeten komen.

En ik had alleen vrijdag een heel klein minibeetje eiwitachtig cervixslijm. Moest echt diep graven (lekker plastisch) en heb nu gewoon normaal wittige afscheiding. En semenresten natuurlijk. Maar dat is niet zo rekbaar.

Kan dit ? dat je geen cervixslijm hebt en dat het dan toch goed komt ? Ik kan er echt geen wijs meer uit... Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Bedankt !

Attached Files:

• 2.jpg
      2.jpg
      File size:
      26.3 KB
      Views:
      1,451
  2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hai debbie,

Ik heb dit ook altijd, volgens mij komt dit ook door de clomid..

Gewoon lekker klussen nu hoor, ovutest is nu mooi dus zeker klussen!

3. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    met clomid kan een eitje gaan tot 24 mm dacht ik (heb 5 jaar geleden ook clomid genomen)... en je had 19 mm op vrijdag, dan is het eitje ongeveer 23 mm (groeit zo'n 2 mm per dag) op zondag dus kan perfect ! klus ze vanavond zou ik zeggen ;)

4. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Dit komt dd door de clomid.
    Je eitjes groeien meer, volgens mij heb je morgen of overmorgen je ei.

Succes

5. debdev

debdev Lid

Jan 7, 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Bedankt voor de snelle reacties !! En komt het zaad dan wel door die dikke witte afscheiding.. En wat heb ik dan gevoeld ? Oh wat verwarrend allemaal !

6. debdev

debdev Lid

Jan 7, 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Niemand ?

7. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ik heb denk ik hetzelde als jij. Ik neem alleen geen clomid o.i.d.
    Op de dag dat ik me ei da ht te hebben had ik waterige eiwit achtige afscheiding ook had ik buikpijn dus dacht me ei gehad te hebben paar dagen later besloot nog ff een ovutest er tegenaan te gooien deze knalde echt maar het gekke was dat ik vanaf het moment van de ovutest tot nu witte afscheiding heb. Dus heb nu echt gee idee waarneer ik me ei nou he gehad. Maar volgens mij kan sperma ook niet overleven in het witte afscheiding maar ja ik hou je topic in de gaten ben benieuwd hoe het bij jou afloopt.

Share This Page