Hallo allemaal, Ik kom net kijken, ben voor de eerste maal overtijd en heb een test gedaan. Nu weet ik niet goed hoe ik deze moet interpreteren. Kunnen jullie je mening eens geven? Ik heb de foto ook even negatief gemaakt. Liefs,
@Mandymeis. Ik zie duidelijk een kruisje hoor bij de gewone foto! Ik denk dat je gewoon zwanger bent. De komende dagen weer testen en kijken of hij inderdaad donkerder wordt. Dan weet je het zeker! Ik snap nooit waarom foto's in negatief worden genomen. Ik zie daar nooit iets op.....
haha nee ik las dat je de streep dan duidelijker op de foto krijgt, want zelf zie ik hem nog iets duidelijker dan ik hem krijg gefotografeerd. Jij bent ook net weer onderweg? wat leuk! Denk dat ik volgende keer maar eens met CB digital probeer..
Ik twijfel nog .. Zijn geen fijne testen.. Heb je geen andere gewone streepjes test ipv een plus test? of idd een digi.. Hoop je snel te kunnen feliciteren
Ga morgen maar weer testen, kruidvat 2v5 gaven geen duidelijk beeld gisteren, die kan ik er vandaag nog wel tegenaan gooien haha! Ik twijfel zelf ook enorm, afwachten maar he
Ik zie dat de strepen gewoon even breed zijn en dat is positief! Dus gefeliciteerd ! Ik zou gelijk voor de cb met wekenindicator gaan!