Hallo dames, Mijn eerste berichtje hier Ik zou ergens rond dit weekend ongesteld moeten worden. Ovulatie was 27 augustus 's avonds en rond mijn vruchtbare periode 1x ons best gedaan op 27 augustus in de ochtend. Vanochtend twyee Kruidvat testen gedaan. Wat denken jullie? Of zou het een indrooglijn kunnen zijn? Het kwam wel pas rond 4 min enigszins tevoorschijn.
Denk je echt? Kan natuurlijk nog van alles misgaan maar zou het zo bizar vinden dat het dan opeens zo gelukt zou zijn. Spelen al een tijdje met het idee om een baby'tje te krijgen maar vinden het ook best eng. Dus op de bewuste zaterdagochtend zo van 'nou laten we het maar gewoon doen. Anderen kunnen het ook. We zijn gek op elkaar. Allebei een stabiel inkomen. We hebben de leeftijd, sterker nog, we zijn helemaal geen jonkies meer (ik ben 34) dus let's go'. Dus ik zou het wel heel bijzonder vinden (en een beetje eng).
Ja dat kan, om te kijken of hij mooi oploopt.. Maar dat hoeft niet. In principe heb je gewoon een positieve test. Kan dan gewoon van hetzelfde merk hoor
Bedankt!! Vind de streepjes nog wel heel licht en er kan nog van alles mis gaan natuurlijk. Had het echt niet verwacht. Nou ja, nu proberen te focussen op werk en afwachten (waar ik super slecht in ben)
Ik had precies hetzelfde gevoel! Doortesten tot je een knaller hebt, wekenindicator erachteraan voor je eigen gemoedsrust en er dan gewoon van genieten
Ja precies dat Mel7. Maar goed, de kans is nu wel groter geworden dat ik zwanger ben dan bij een omo witte test. Die had ik eerder deze week wel.