Hi meiden, Ik heb vanmorgen 8dpo getest met de Action Early (ja I know, veel te vroeg eigenlijk) gezien ik best wel wat kwaaltjes heb dacht ik, ik waag het erop. Ik heb 19-5 hele duidelijke ovulatiepijn gehad. Test is overigens binnen afleestijd. Ik heb de laatste cyclussen een hele korte lf, 10 dagen meestal. Willen jullie meekijken?
Ik zie iets wat op een beginnend streepje lijkt, maar je bent zo vroeg en de Action-testen blijken de laatste tijd ook niet echt betrouwbaar. Ik zou zeker een Predictor kopen en (over)morgen nog eens testen!
Ik lijk ook een heel licht 2e streepje te zien. Alleen kan ik niet goed beoordelen of hij roze is. Hopelijk lopen ze mooi op
Bedankt voor je reactie. Ik ga straks nog even langs de op=op om te kijken of ze daar nog Predictor Early testen hebben. Vorige ronde heb ik daar ook vroeg positief mee getest, helaas werd dat een vmk.
Bedankt voor je reactie! Hij is roze, upload kwaliteit is altijd bagger hier haha. Ik hoop ook dat ze gaan oplopen
In mijn ervaring is gewone action beter dan early. Heb er afgelopen maand veel gedaan, ook tegelijktijd Gewone action test is top!
Ook als je bijvoorbeeld zo’n streepje als die van mij hebt op de early met 8dpo? Ik heb de normale namelijk ook liggen.. kan ik daar morgen/overmorgen mee testen.
Ik zie ook niet veel helaas. Daarbij kan je ook nog korter in je dpo zitten, aangezien de ovulatiepijn veelal de groeipijn is en een ei de dag erop tot 5 dagen daarna pas springt
Dankjewel voor je reactie! Ja daar heb je gelijk in! De ovu test liep wel af binnen 24 na de na de pijn (tot zowat omo wit) dus ik verwacht hem wel gehad te hebben binnen 24u spannend weer. Ik blijf maar om de dag doortesten als ik me kan beheersen haha.
Een negatieve ovulatietrst betekent niet dat je ei gesprongen is . Wanneer was je ovatietest positief (beide strepen minimaal even donker.
19-5 rond 18.30 positief getest, volgende ochtend (20-5) was hij negatief rond 11.00. Ik heb er helaas geen foto’s van gemaakt.. alleen in mn agenda gezet.
Dan zit je nu waarschijnlijk pas op 6dpo Niet zo raar dus dat je testen nog wit zijn Nog even geduld, maar alles kan dus nog!
Okay, dat betekent dat je eisprong dus 20 of 21 mei is geweest en zit je vandaag pas op 6 of 7 dpo. Ik zou over 3 dagen nogmaals testen. Als hij nu op hcg reageert (wat al extreem vroeg is), dan is hij over 3 dagen flink duidelijker