Wie denkt er even met me mee???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lenthe87, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Hallo meiden,
    Ik heb op 9 januari onveilige sex gehad, per ongeluk.
    Nu is dit ongeveer mijn schets, cyclus van 25 dagen:

Eerste dag van je laatste menstruatie:2 januari 2011Een beetje vruchtbaar:10 januari 2011Vruchtbaar:11 januari 2011Erg vruchtbaar:12 januari 2011Eisprong:13 januari 2011Innesteldag:18 januari 2011Vanaf hier kun je testen:27 januari 2011Vermoedelijke bevallingsdatum:6 oktober 2011

Ik zou niet vruchtbaar moeten zijn volgens de berekeningen, maar is er toch een kans??
    Kun je van 4 dagen voor je ei zwanger raken???

Dankje voor het meedenken....

2. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Kort maar krachtig: JA.

Zaad leeft gemiddeld maximaal 72 uur, maar dit kan zelfs tot 8 dagen overleven, heb ik onlangs nog gelezen! Daarbij weet je niet precies wanneer je geovuleerd hebt, dit kan dus ook eerder zijn geweest...

Ik hoop voor je dat het desondanks gewenst is als je positief test!
    Sterkte in ieder geval...

3. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Okeej, maar dat zal wel een kleine kans zijn of niet?

Wij willen graag weer in juli voor een tweede spruit.
    Ik ben er natuurlijk al helemaal vol van, zou het niet erg vinden als het per ongeluk raak zou zijn... ;)
    Maar manlief wil echt wachten tot juli, en ik eigenlijk ook (volgens de planning).

Ik had hiervoor altijd een cyclus van 28 dagen, en daar was dag 9 nooit een probleem bij haha.
    Maar de laatste keer had ik 25 dagen, dus tja, dan kom je al meer in de gevarenzone...niet bij nagedacht... :)

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Een kleine kans is nog steeds een kans...

Ik vrees dat je gewoon je NOD moet afwachten en als die niet komt (uitgaande van je laatste cyclus van 25 dagen) een test doen.
    Succes!

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik ben de eerste keer zelfs 5 dagen voor mijn ei zwanger geraakt ;) Dus ja, het kan zeker wel en die paar maanden zijn dan ook wel te overzien hoor (hier was het tien jaar eerder dan 'gepland' :D)

6. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Echt waar? 5 dagen voor je eisprong? Zo, dat is wel bijzonder ja.... :D
    Dan kan ik dus serieus zwanger zijn aan het eind van de maand!
    Ow jeetje....haha, begin een beetje peentjes te zweten.... :)
    Had me zo voorgenomen nog even 6 maandjes van de voorpret te genieten... ;)

Maar we zullen zien, hahaha, mooi cadeau voor papa's verjaardag!

7. Sterretje22

25 nov 2008
    27
    0
    0
    Student.
    Friesland.
    Oeh wat spannend haha! En wat moet je dan nog lang wachten voor je kan testen, balen! Maar om even op je vraag terug te komen. Ik denk dat je idd wel in de 'gevarenzone' zit. Bij mij was het 3 dagen voor de eisprong en weer meteen raak. En dat plannen....eigenlijk is dit toch veel leuker, kindjes laten zich niet altijd plannen en dat is het mooie eraan. Ipv 6 mdn voorpret, heb je nu misschien een maand haha.

XXX

8. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ja zeker spannend, nu de kans erin zit en ik er even aan kan wennen wil ik denk ik ook wel graag zwanger zijn hahahah.....dan is die maand genoeg! :p
    Van mn dochter ben ik in ronde 3 zwanger geraakt, ook best snel. En dat na 5 jaar pilgebruik!
    Sinds ze geboren is ben ik niet weer terug aan de pil geweest, en is mn cyclus redelijk stabiel.
    Dat maakt het nog weer een stukje spannender!! ;)

Ik kan pas 27 januari testen, maar ik weet het liever gister dan vandaag natuurlijk! :p

9. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Gisteravond toen ik in bed lag kreeg ik ineens linksonder pijn in mn buik?
    Straalde wat door naar mn been.
    Het duurde maar even, kwartiertje ofzo....

Kan dan een eisprong geweest zijn? Was 14 dagen voor od? :(

10. Within

Within Niet meer actief

Weet niet wat die pijn geweest kan zijn.. maar wilde wel 1 opmerking plaatsen bij je openingspost: Je bent ALTIJD vruchtbaar, door je hele cyclus heen.

Alleen rondom je eisprong is de kans op bevruchting veel groter als vlak voor/na je menstruatie.

11. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Net even een LH-piek testje gedaan, helemaal nix, geen teststreep!
    Dan moet ik dus mn ei al gehad hebben?
    Dat mn ei nog moet komen over meer dan 2 dagen geloof ik niet, zou dan minimaal dag 15 zijn van de 25 dagen dat mn cyclus is.
    Dat kan toch niet?

Als ik hem gister heb gehad (voelde wel wat pijn), test ik nu ook negatief toch?
    Dat is namelijk logischer, 14 dagen voor de od.

Lastig hoor, mss heb ik wel helemaal geen ei hahaha....;)

Meiden met een cyclus van 25 dagen, wanneer is jullie ei eigenlijk??? :D

12. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Nou, daar zitten we dan hahahahahah, bijna 1 dag overtijd (vandaag=nod).....
    En nog weet ik niets want de test van gisterochtend was negatief.

Ik zou vandaag gewoon ongi moeten worden! Houdt mn lichaam me voor de gek? :(
    Vind het zooo vaag hé...

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Poeh, ik lees net alle reacties hier. Spannend nu voor je!
    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!

14. Sasha1

Sasha1 Lid

9 jan 2011
    42
    0
    0
    Docent
    niet in Nederland
    Jaaaa... ik vind het ook spannend. Lenthe87 mss was gisteren te vroeg om te testen. Wacht maar nog 2 dgn of zo!
    :)

15. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Vanmorgen "bruinverlies" gehad.....en dat lijkt me niet iets wat bij een zwangerschap hoort....;) Dus heb dr maar snel een tampon in geduwd hahaha, is het ook niet zo contronterend meteen, want zou het echt wel leuk vinden als ik zwanger zou zijn. Maar helaas..... Dan op naar juli, want dan gaan wij officieel voor het echie!! :D Nu al zin in hahaha....

Deel Deze Pagina