Utrogestan capsules en schimmelinfectie +vraag bijwerkingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door skye81, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet over een paar dagen met de utrogestan gaan beginnen, maar ondertussen battle ik tegen een schimmelinfectie.

Ik vind afvegen met een toiletpapiertje al irriteren, maar hoe moet ik strak dan 3 keer per dag een capsule in gaan brengen? Kunnen die capsules het trouwens verergeren? Of heeft het plaatselijk verder geen effect?

En mijn tweede vraag is wat voor bijwerkingen er zijn met utrogestan?

2. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand van de utrogestan meiden?

Ik zal anders nog wel wat meer op internet speurtocht gaan en ga er wel vanuit dat het niet al teveel effect zal hebben.

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ik ben er net een weekje mee bezig.
    Ik neem 2x2 per dag. Ik heb enkel veel last van afscheiding. Dit komt vooral door het omhulsel war eruit komt. Dus zeker 's ochtends een maandverbandje nodig. Ik heb geen irritatie bij het inbrengen. Het is vooral erg nat de hele dag, dus het inbrengen gaat zelfs erg makkelijk. Krijg je al medicijnen tegen je schimmelinfectie?

4. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Jij bent nu een weekje bezig met 2 x 2, ok, Ik moet straks na de eisprong 3 x 2 gaan doen. Tussen de middag lijkt het me wat onhadig met mn werk, maar tis niet anders..

Ik heb tegen die schim.infectie 4 van die zware tabletten gekregen, metronidazol. Het lijkt erop dat het begint te werken. Alleen is er nog wel dat plaatselijke gevoel van irritatie. Dus hoop dat het een beetje weg is wanneer ik het moet gaan inbrengen. En anders maar weer naar de ha.

Dat het een natte boel ging worden had ik al begrepen, als het maar niet nog meer gaat irriteren daar vind ik het niet zo erg.

Waarom heb jij het voorgeschreven gekregen? Ik zie je progesteron waarde staan maar weet niet zoveel af van de waardes. Ik krijg ze preventief, ben heel benieuwd!

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier als ondersteuning. Het zwanger worden is geen probleem. Het blijven wel. Mijn waardes zijn op zich heel netjes. Gewoon in het midden. Nu duimen, want heb net een positieve test! Zit 5 dagen voor mijn nod.

6. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Oh echt?! Wat goed!!

Wel fijn gevoel dat de utrogestan in ieder geval alles ondersteunt. Ik hb precies hetzelfde probleem nl.

Ik duim voor je!!! :)

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, dat zwanger worden gaat ons best goed af.
    Hopelijk helpen de pillen mij en kan ik je snel laten weten dat ik eindelijk verder dan zes weken kom.

8. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat zou mij echt hoop geven! Ik duim voor je en we gaan ervoor!

Deel Deze Pagina