Hallo Ik weet dat hier meerdere topics zijnover etos zwanger worden, maar ik kon ze ff niet vinden. Ik slik die nu al bijna een week. 3e dag van mijn cyclus begonnen. Mijn vraag is eigenlijk of je na die 30 dagen een stopweek of iets moet hebben? Hier kan ik nergens iets over vinden. Of kan ik ze gewoon doorslikken? En ik ben nu elke dag echt rond 6/7 uur moe, ook als ik weinig op een dag heb gedaan. Kan dit aan die pillen liggen?
hoi, ik heb ze zelf ook even gebruikt, maar mijn cyclus werd er langer door... wat betreft je vraag, nee je hoeft geen stopweek te hebben. succes met zwanger worden!
Ja ik wil ze dus eigenlijk gebruiken om te kijken of mijn cyclus dan wat korter wordt. Ben heel onregelmatig. Mijn vorige duurde 8,5 week en die daarvoor 6 weken.. Dus probeer het op elke manier die ik tegenkom ff regelmatig te krijgen zodat het wat makkelijker is.
Ik ben ook net begonnen met Etos zwanger worden. Heb ook vrij lange cyclussen en hoop op deze manier ook dat ze wat korter worden Je hoeft geen stopweek o.i.d. in te lassen, je kan ze gewoon blijven gebruiken.
eeeeuh....misschien dan een hele domme vraag hoor maar....wat is Etos Zwanger Worden? Klinkt als een pil die je bij de Etos haalt om sneller zwanger te raken, maar wat doet het met je dan? Ik heb er nog nooit van gehoort..
Het heet Etos multi zwanger worden, en het is ervoor om goed voorbereid zwanger te worden. Dit zijn (grote ) capsules die je 2x daags moet nemen tot dat je zwanger bent. Zitten gewoon een hele hoop vitaminen e.d in, foliumzuur, en zo ook vitex agnus cactus en die zou mee kunnen helpen aan een regelmatige cyclus. Nou ja, en dit koop je dus bij Etos.
Ik gebruik ze ook enkele maanden en sindsdien is mijn cyclus elke keer netjes 28 dagen ... voorheen was dat heel erg verschillend! Dus ik ben er zeer tevreden over. Groetjes Laura
Toeval of niet, ik ben zwanger na 1 cyclus Etos zwanger worden geslikt te hebben! Mijn eisprong was netjes rond dag 13.