Ei voorbij deel 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeem22, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

nou fijn jeem.. ik heb geneens mail... jij wilt niets weten??prima!!!!!!!!!!!!!!;)

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    yoehoe babs we gaan duimen draaien hoor!!!!

3. P26

P26 Niet meer actief

Wat een weer vandaag. Ik hoop toch dat vandaag of morgen de ongi doorbreekt. Dan kunnen we ook weer door.

4. lautjep

lautjep Niet meer actief

babs hopen dat dit een goed teken is dat zou wel erg mooi zijn met ronde 25. ik duim voor je .
    bij mij is de feest week bijna op zijn eind en nu kan ik al bijna beginnen met klussen. omdat het bij mij maar 24-25 dagen zijn is het klussen al heel snel omdat ik wel 14 dagen erna heb. dus volgende week om deze is het alweer geweest.
    ik zou deze maand beginnen met testen en temp maar ik heb het er met mijn man over gehad en wij wachten toch nog een maand. ik weet niet zo goed waarom maar het lijkt allemaal zo lastig en wij zijn zo bang dat dan de lol ervan af is.
    dus wij stellen dit allemaal nog een maand uit. hopen dat het ook zo lukt.

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hey meiden!

@ babs oh sorry ( ik schaam me diep) ga m je zo gelijk pben

zo ff bericht van mijn kant

het is bijna half 9 heb een muur kunnen verven...verf op....
    meubels zijn net verhuisd zo ook mijn kleding en noem maar op...
    zit al vanaf 4 uur alleen omdat ze om 5 uur mijn koelkast zouden bezorgen en die is er nu gvd nog steeds niet...en aangezien er toch verhuisd moest worden is mn hubby om 4 uur samen met een vriend van ons al heen een weer aan het rijden... flink k*t dus...
    nu is hij verf halen zodat we straks weer verder kunnen :) want morgen komt mijn bank en dan moeten me muren wel droog zijn natuurkijk....

zo dit was het weer voor vandaag...

hoe is het met jullie?

liefs

6. P26

P26 Niet meer actief

vanavond een klein beetje roze slijm gespot. Het zal morgen wel doorzetten

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

helaas p 26 dat het nu doorbreekt.

jeem hopen dat de verbouwing en verhuizen een beetje goed verloopt. wij hebben het 3 jaar gelden ook gedaan en het is best wel zwaar. hopen dat het dan ook nog raak is deze maand dan is het helemaal super.

dit stukje van de ronde is altijd zo niets waar ik nu in zit ongesteldheid bijna voorbij maar je kunt nog niet zinvol klussen en je zou het ook nog niet kunnen zijn.

8. P26

P26 Niet meer actief

@hier: tot zover donkerbruin (oud bloed) op de tampon na 6 uur ook niet veel. Afwachten nog wanneer het echt door gaat zetten.

9. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    altijd dat afwachten word je moe van he??

10. babs81

babs81 Niet meer actief

p26 balen dt w88 hhhopelijk breekt het snel door!!!

@ano al nieuws??

11. P26

P26 Niet meer actief

Het wachten telkens is idd erg vervelend. Hoe gaat het met jullie?

12. babs81

babs81 Niet meer actief

ja hier goed.. temp blijft rond 37,2 en 37,4 dus blijft hoog!!
    we w88 af.. als het nu ineens wel zo zou zijn.. kweet niet.. wrom.. denk dat ik ronde 26 in ga

13. lautjep

lautjep Niet meer actief

babs blijven hopen. ik vind het knap van je . ik had vandaag even een dip maar nu gaat het wel weer. deze week tot de eisprong vind ik moeilijker dan daarna want dan kan ik hoop hebben. nu ga ik vanaf morgen weer klussen.

14. babs81

babs81 Niet meer actief

blijven hopen vind ik erg moeilijk!!!
    moet volgende maand nar de gyn. dus ben erg benieuwd!!!

ja klote he?? en die dagen na ei vind ik helemal SHIT!!!!!!!

15. babs81

babs81 Niet meer actief

heb een nieuwe banner gemaakt!!!:D hijs leuk leuk leuk

16. P26

P26 Niet meer actief

Idd een mooie banner. Wij hebben vandaag boven dubbelglas gekregen. Maandag wordt alles nog even afgekit en dan een likje verf. Ben benieuwd of het vanavond al wat warmer aanvoelt. Verder nog niet echt ongi-pijn straks even kijken of het wel al verder heeft doorgezet.

17. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    we moeten hoop houden he babs.
    Ik ben er nu ook bang voor dat ik ongi ga worden.
    Ik ben meestal op dag 35 altijd wel ongesteld maar nog niks te zien.
    Als ik maandag ochtend nog niet ongi ben gooi ik er een test tegen aan.

18. babs81

babs81 Niet meer actief

morgen kan toch ook ano???

19. lautjep

lautjep Niet meer actief

babs wat een leuke balk heb je.
    ano je kunt vandaag toch ook al testen dan weet je het meteen.
    p26 is het al doorgebroken?

ik ga vandaag beginnen met klussen ik wil het deze maand niet missen. ik heb via internet ook ovu testen besteld nu maar hopen dat ze nog op tijd komen.
    ik denk dat het woensdag of donderdag is dus als ze er dinsdag zijn dan is het nog op tijd. als het klopt dan weet ik het voor eens en altijd dat ik rond die dagen zit.

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Ik kom er net achter dat ik soms internet kan pikken van mn buurman jeeehj dus kan wat vaker kijken hierzo :D

Nou mn woonkamer is zo goed als klaar hoef alleen mn deuren nog te verven ( had al klaar kunnen zijn ) maaaaaaarrrr verkeerde kleur verf :( ziet er heel anders uit op de deur als in het potje.. het moest namelijk creme zijn en het is zacht roze :|:| afschuwelijk....!!!

@ Ano je bent overtijdddd al getest ben benieuwd??:D
    @ babs al kwaaltjes nog paar dagen ga je dan ook testen???

Nou ik ga nu ff meubels in elkaar zetten en kijk dus weer wat vaker mee hier :)

Groetjes

Deel Deze Pagina