hey iedereen, @ babs ik hoop voor je dat je idd te vroeg getest hebt... t klinkt allemaal heel goed voor je dus ik ga lekker door met duimen @ cindy wat een geweldig nieuws..!!! Hier gaat nu alles weer op rolletjes lopen..Hebben sinds vandaag 2 "kindjes" in huis hihi ( 2 katten ) Klussen in huis is klaar alleen daardoor niet kunnen klussen in bed..Dus uhm mijn kansen schat ik maar niet in deze maand
heheh,hier ook iets zeldzaams meegemaakt... ik denk dat mn ei deze maand pakken vroeger was, kan dat? zo een week na mn ongi... ik had toen namelijk plots een kleine bloeding en mn borsten deden pijn en ongelooooooflijk veel zin in klussen nu niet meer, en daarbij zou nu mn eitje moeten zijn :S mn lichaam... ik begrijp er soms niets meer van
Cindy ik ben heel blij voor jullie. babs ik hoop dat je idd een positieve test krijgt. Nachtzon een week na je ongi is wel heel snel. Ik zou het niet weten. Hier: vandaag weer begonnen met spuiten, dinsdag de eerste echo. Ik heb ontzettende hoofdpijn, gisteren al. Blijf vandaag thuis van het werk. Ik hoop niet dat dit komt door mijn hormoonhuishouding.
@ nachtzon ik zou niet weten of dat kan... @ p26.. Nou hopen dat t deze maand raak mag zijn.. En hoofdpijn is zoooo vervelend... Heb er zelf ook last van meestal 1 dag voor dat ik ongi word dan kan ik wel een heel pak met asprines weg werken
ik heb sowieso al last van migraine. De laatste tijd ging het goed. Het zou me niets verbazen dat ik er nu meer last van krijg door alle hormonen. Vaak is migraine ook een stoornis in de hormoon huishouding.
ja klopt daarom heb ik er ook alleen maar last van als ik ongesteld moet worden vaak begint het met hele lichte hoofdpijn als ik dan een asprine neem zet het niet door maar neem ik niks... Nou dan kan ik gewoon op bed gaan liggen met de lichten uit en niks horen want anders zak ik door de grond van de pijn in mn hoofd.. En verder heb ik er nooit last van eigenlijk...
Hey meiden, Wat is het stil hier zeg.. Voor de liefhebbers hier wat foto's van mn woonkamer ( nog niet helemaal af hoor ) Jeem Profiel - hyves.nl
ik heb de hele dag gewerkt en ik heb niet kunnen lezen. jeem je woonkamer ziet er leuk uit. sterkte de aankomende dagen ik ga nu naar een verjaardag
haha kreeg in ene 3 vrienden uitnodigingen weet alleen wie ano is van de overige 2 zou ik het niet weten HAHAHA..e Thanks hij is nu wel bijna af zijn nu de klok en schilderijtjes aan het op hangen haha
een goeie manier om nieuwe vrienden te krijgen hahahahahahaha... En ik kon anders de fotos niet zien als we geen vriendjes waren
Hahaha ja idd Achja lang leve hyves Wel grappig ik zit nu op de bank te laptoppen... En mn Hubby is aan t kl*te met schilderijtjes die niet recht willen hangen hahaha
Hahaha en ik heb een tik ze moeten recht hangen.. (Ik hang bij iedereen de schilderijtjes recht ) Maar ze hangen Btw leuke honden heb je vooral die staffff owh wat is die gaaf
Babs hoe is het? Jeem hangen de schilderijtjes al? Wel weer wennen aan het spuiten, en dan ook gelijk 2x daags...
@ ano dat is te zien ook op de foto's hihi.. @ p26 ja ze hangen hihi en recht ook Ga gelijk ff nieuwe foto's plaatsen op mn hyves
nou hheb je ook toegevoegd op hyves hoor.. mijne is debbiechris.hyves.nl anders kan ik je niet zien heur!!! ja hier is alles goed.. mijn hoop begin ik te verliezen... vandaaag een KUT dag gehad.. onze pup heeft mijn 9jaar oude shi-shuz van het weekend in de oog gekrabt.. ik d8 valt wel mee.. maar hhij lag maar op bed etc.. vandaag gekeken. en schrok erg.. meteen na de dierenarts zijn oog is diep gekrapt. en zit dus een hele bult (wat in zijn oog zit) eruit gekomen.. ook ligt die ook er bijna uit!! morgen octend word hij geopereerd en het oog verwijderd!! SNIK