haha jaa... nu weet je?? toen ik dus ect zwanger was... haad ik ineens steeds ongie gevoel.... en steken.... vandaar
ik heb dus geen ongi steken meer, maar heb wel enorrrrrrrrrrrrrm veel winden moeten laten en nu is het dus over (sorry voor de details ) maar wat wel opvalt, ik ben ongeloooooflijk vermoeid... zou nu al weer in mn bed kunnen vallen...
Wij zijn er via een kliniek gekomen, maar wellicht dat je gyn je kan doorverwijzen naar deze kliniek.
oke ga over 12 dagen vragen!! wil ook eens verder GRRRRR en nog een half jaar w88 zit er gewoon ECHHT niet meer in!! hoe erg mijn gevoel erbij is... chris is ook 45 geworden!!!:s moet ook aan zijn geluk denken!! en bijna is hij 46 als ie nog papa word... giovanni 12 jozua 11 en lou-lou 20 en nina 19 en ik 30 en chris dus 46 ... nou...... en straks is ie met pensioen en kan ie nooit meer genieten!!!!! begrijp je?? mijn tijd DRINGT... NIET VOOR MIJ..... nooit niet....
p26 ze kunnen nu toch ook meteen iets voor je gaan doen. ik hoop zo dat je niet lang hoeft te wachten ik duim voor je. ik hoop dat er deze maand wel mensen van ons op roze gaan. het zou wel erg leuk zijn. ik ga nu lekker slapen ik ben helemaal dood
veel succes P26 hier nog steeds niets te bespeuren... wij gaan nu testjes kopen... ik ben zooooow benieuwd
Op de terugweg naar huis. Ze hebben 8 goede eicellen gevonden. Het zaad was dit keer niet heel goed. Ze gaan nu icsi doen ipv IVF. Nu erg veel last van de buik. Eerst maar even bijkomen.
oke mooi... wat is hhet verschhil tussen isci en ivf??? spannend.. Heb met chris erover gehhad... we gaan niet w88 ... na de 25ste als ze niets willen doen. gaan we ook die stap nemen richhting duitsland!!! wnneer gaan ze verder met jou???
Met icsi brengen ze onder de microscoop het zaadje aan in de eicel. Bij IVF leggen ze het zaadje en het ei bijelkaar op een glaasje. Het zaadje moet er dan zelf naartoe zwemmen. Maandag kunnen we bellen hoeveel eitjes er zijn bevrucht en dan hopelijk dinsdag terugplaatsen van 2 eitjes.
@ p26 meid wat spannend..!! hoop voor je dat het eindelijk raak is dit keer..!! @ nachtzon spannend hoor..!! @ babs ben echt benieuwd wat ze de 25ste gaan zeggen meid.. En zo niet ga je dan t zelfde traject in als p26 ( of las k het verkeerd??) @ hier ongi weer bijna voorbij dus wij kunnen weer aan de klus hihi.. Vandaag druk bezig geweest heel mn huis opgeruimd enzo.. boodschappen gedaan en was kei vroeg wakker vanmorgen kwart voor 7 niet leuk meer dus ik ga zo nog even lekker slapen want anders red ik 11 uur niet vanavond
autsch P26, dat klingt pijnlijk.... rust maar goed uit meis Babs1 veel sterkte en succes meis ik duim voor jullie allemaal, mij incl test wel negatief, maar ng geen ongi...
p26 als ze er 8 hebben dan is de kans groot toch dat ze er twee kunnen terugzetten. babs hopen dat ze de 25e meteen iets gaan doen. want nu nog langer gaan proberen zal niet veel zin hebben toch? jeem op naar het klussen. dit is de leuke tijd. ik voel mij al twee dagen raar. Ben veel aan het huilen, pijn in mijn onderrug en moe. nu maar hopen dat het een goed teken is. ik moet nog best wel even wachten tot ik kan testen. Vandaag het wel even gedaan. zou leuk zijn op deze dag. maar ik was ook wel erg vroeg. 5 dagen voor de nod dat kan niet. hopen dat het donderdag wel raak blijkt te zijn.
duimen draaien hier lautjep hier ng steeds niets... test met ochtendurine was ook nega... zal dus nu zeker niets meer zijn deze ronde.... pfff balen