Hahaha idd..!! Nouja hopeloos je kan er zelf helaas niks aan doen..!! Moet wel zeggen heel stom ( ik ben al vanaf t begin dat we er echt mee bezig zijn... Bang dat er van mijn kant iets is waardoor wij moeilijk kids kunnen krijgen.. Gewoon een gevoel... Heel stom )
ik ben er deze maand juist heel veel mee bezig geweest. dus hopen dat het raak is. heb net al stiekem even zitten kijken naar de verloskundige in mijn regio. en gekeken op wel moment je moet bellen. als je het weet dan moet je bellen. helemaal leuk
waaarom test je nu niet?? je maakt me wel nieuwdschierig...... ja dat gevoel heb ik ook gehad.. altijd al.... dat ik nooit geen 3de kindje ga krijgen... terwijl ik overtuigd ben dt ik in juni me diploma heb... en meestal komt mijn gevoel uit... of hhhet is gewoon iets onwerkelijks
Ja nou idd mijn gevoel heeft tot nu toe helaas ook altijd gelijk gehad Hoop met dit niet maar mn gevoel zegt heel sterk van wel..:S
woow, babs, heel lief van je... hier ng steeds niets te bespeuren, we vinden dat stm kabeltje ook nie... kinderen dus weer nu, we zien wel... ik wacht gewoon af
Owww wouw dat is idd lief.. Ik zat daar toevallig van de week ook aan te denken haha.. Als ik daarmee iemand kan helpen met kinderen doe ik dat graag..!! maar kan dat pas als je al kinderen gehad hebt?? of ook daarvoor??
kan daarvoor ook hoor.. maar nu geen eitjes aan anderen.. en me eigen maand verknallen Ha er gisteren toevallig nog over met cris... hij zei al/// wil je dat nog steeds???
ja word je gewoon vol gepropt met medicijnen.. om veel eitjes aan te maken.. nou 1x per 3 maand?? 2 ouders blij maken lijkt me hheerlijk... hehe allemaal dezelde ROT karakter als mij hehhhee
HAHAHAHAHAH nou k zie t een beetje t zelfde als donor worden... Cliche misschien maar wat als je zelf een long of een nier nodig hebt... Dus idd ook met een eitje... Als je zelf geen kids kan krijgen maar van een ander een eitje kan krijgen zodat je wens in vervulling kan gaan...Zou ik dat graag over hebben voor een ander... Hmm wat ben ik toch een "goede" burger
Het is veel te veel om even bij te lezen. de terugplaatsing is gisteren goed gegaan. Pijnloos. Nu hopen dat mini en maxi gaan nestelen. Vandaag weer gewerkt, ik merk dan toch wel dat het nog veel vergt. Thuis begon ik toch wel weer veel last van de rug en buik te krijgen.
nou duim duim.... wij hebben net boven even gefitnest.. en lekker 20 minuten buiten gelopen.. ohhhh knap je daar van op zeg!!