haha we hebben bopven een hometrainer en nog een apparaaat... en toen idd buiten nog even hardlopen hhhehehehehe
ik ben al vroeg wakker want vandaag is mijn nod en ik dacht dan test ik vandaag roze maar helaas niets is minder waar er was helemaal niets te zien dan toch maar ongesteld vandaag ben ik bang. ik dacht het zo zeker te weten balen ( er is er geen met traantjes.) ik moet zo naar mijn werk ik ben wel bij dat ik vroeg ben en even de teleurstelling kan verwerken
halooooooo @lautje,Jammer hoor dikke knuf!! @babs,Ben je weer terug gezelli!!! @jeem en babs,Over wie hadden jullie het ik ben nou ook nieuwschierig hoor!!! @hier,Ik ben de afgelopen dagen niet zoveel geweest omdat mijn opa met spoed was opgenomen in het ziekenhuis dus was veeldaar. Maar nu ben ik er weer wat vaker hoor.
een dag aan het werk geweest en net even bij mijn moeder zitten huilen. ik weet ook niet zo goed waarom. nu maar wachten op rood en dan maar weer verder. alleen mijn borsten zijn wel heel erg raar. Ik heb altijd 25 of 26 dagen en vandaag is dag 26 zou het te snel zijn voor testen?
Hey Meiden @ Ano Welcome back en wat naar te horen van je opa..!! Is hij weer wat beter? @ Lautje als vandaag je nod is kan je gewoon testen hoor..??!! @ hier... Weinig boeiends super zenuwachtig voor morgen hoop echt zo dat ik aangenomen word hihi morgen ochten om 9 uur t gesprek.. En dan weer werken van 3 tot 8... Dus denk dat k morgen aaf gebroken ben...
knuffel meissie... hier is het zelfde verhaal :S nog geen ongi, testen ng steeds negatief... en vandaag ben ik zo vet van de trap gevallen.... heel mn achterwerk ziet uit als een regenboog... (niet grappig, deed onmenselijk pijn )
ja ano ik ben terug!! hihhhi maar voor hoelang.. me ei is voorbij.. dus even w88 en dan volgende week naar de fertiliteit eindelijk
ano.. jeetje gaat et goed met je opa?? @nachtzon.. jeetje alweer 5 dagen overtijd?? grrr balen zeg... misschhien test je later positief
nachzon au!!! Kan je nog wel zitten, als je zo blauw bent? Hier nog steeds rustig afwachten. Morgen is de punctie alweer een week geleden. Ik moet zeggen dat ik de week voorbij vindt gevlogen. Hopen dat aankomende week net zo gaat. Wel nog erg last van de buik en rug. Ik heb nog iemand gesproken die ook tot 2 1/2 week na de punctie zoveel last had, maar zij had toen ook last van het hyperstimulatiesyndroom. Nog even afwachten dus. Jeem hoe is het gegaan
Hey meiden vanmorgen gesprek gehad en tis goed gegaan.. Word begin volgende week gebeld voor een tweede gesprek Ben dus super benieuwd hoe of wat Nu weer aan t werk tot 8
hoi meiden mijn achterste doet enooorm zeer, weigerde zelf te vrijen gisteren... ik kan niet goed zitten, maar het gaat toch een beetje... idd heeft die plek nu alle kleuren (roos, geel, rood, zwart, grijs, groen) behalve blauw dus, (en dan zeggen ze blauwe plek ) nu goed, ik ben dus nog steeds niet ongi, wacht er wel al op, aangezien ook deze morgen mn test negatief was... ik heb echt het gevoel dat mn cyclussen altijd laaanger worden... de eerste echte cyclus was 28 dagen, de tweede 33 en nu zit ik al op 37 dagen... zo klote gewoon... misselijk ben ik niet meer, en mn borsten doen nu pijn (zal dus hopelijk gauw ongesteld worden...)