met een 15 minuten weer naar het werk. De bewoners hebben buikgriep. Dus voorzichtig aan, mondkapje, schort en handschoenen weer paraat houden.
Werkse meiden, Zo terug van voetbal enne ik moet zeggen ik vond het GEWELDIG dus ja ja ik ga de volgende thuiswedstrijd weer mee hahaha... Hmm lautje nog niks..?? En idd blijven hopen hoor..!! @ babs t niet roken tsjah heb dr vanmorgen aan toe gegeven ik trok t nie meer haha maarrrrr 1 gerookt en daarna niks meer dus al zou k dat volhouden ben ik alsnog heel trots op mezelf Zo mn huisje net ff aankant gemaakt en boodschappen gedaan ja dat kan hier op zondag ideaal Zo ff eten maken en dan bank hangen
ik denk dat ik de enige in nederland ben die geen hyves heeft. ik kan dus niet meekijken met jullie. ik denk dat ik in de toekomst er toch een keertje aan moet beginnen. buikgriep dat is wel heel erg kut. dan wordt het werken nog lastiger dan het al is. bij mij is er nog steeds niets te zien. het blijft toch een raar gevoel dat het zo lang duurt maar dat er niets komt geen bloed en geen goede test. jeem heel goed van je dat je er nog maar 1 hebt gerookt. sterkte met het niet roken. ze zeggen dat je nu sneller zwanger wordt
vandaag nog geen roze of rood net bij de huisarts geweest hij test pas als je 10 dagen overtijd bent en negatieve testen houd. ik heb wel een vel voor sperma onderzoek mee gekregen. hij doet het altijd bij jonge mensen al na 6 maanden. nu maar hopen dat het niet nodig is.
Hey meiden, @ Lautje nog steeds niks Pfff je geduld word wel op de proef gesteld he... En aan de ene kant misschien maar beter dat je zo'n vel mee krijgt.. Kun je dat alvast uitsluiten toch? En idd maar hopen dat je hem niet nodig hebt...!!!! @ hier moet om 12 uur beginnen met werken tot 4 uur... Heb een lekkere korte week want heb donderdag en vrijdag lekker vrij Donderdag avond gaan we naar een concert van Kelly Clarkson
ik leer wel goed wachten zo. je kunt het beter uitsluiten dan ermee rond blijven lopen toch? heerlijk he jeem een korte werkweek. lekker een beetje extra tijd voor jezelf. ben je al weer druk aan het klussen? ik ben lekker vrij. ik doe vandaag dan ook helemaal niets heb ik besloten alleen maar 2 wasjes en verder ga ik een beetje lezen, tv kijken en bank hangen.
Hey meiden, ik ben er weer eens... nog steeds niet ongesteld, daarbij blijven mn testen negatief S ik ben nu wel enooorm over tijd... begrijp er ng steeds niets van... Ik wacht ng een weekje dan ga ik nr de Gyn. Nu ben ik bij Pimkie, ook een meid van deze site... de bevalling is waarschijnlijk begonnen ze zit volop in de weeën en ik mag erbij zijn jipieeeeeeeeeeh (stiekem beetje jaloers)
babs de bewoners hebben gewoon buikgriep. Gelukkig wordt het alweer wat beter. Nachtzon en lautjep geen bloed geeft moed. Ik blijf het maar herhalen.
ik heb ook moed. Even een vraagje. Ik moet nu van de ha even mijn temp bijhouden de aankomende dagen. ik had het al niet meer gedaan sinds mijn nod. nu is hij 37.3 dat is best hoog voor mijn doen. deze maand had ik voor mijn ei 36.4 en na mijn ei 36.7 toen een dip van 36.2 en op mijn nod 36.7 nu hoger zijn er mensen met ervaring hiermee?
Blijf nog even doortempen. Soms wil een dipje ook wijzen op innesteling. Hoeveel dagen na je ei was de dip? Je ei nestelt tussen dag 5 en 10. Je temp zou nu wel mooi hoog moeten blijven, wanneer je zwanger bent natuurlijk
dit was 11 dagen geleden op dag 19 volgens de balk 7 dagen na mijn ei. de temp was vandaag mooi hoog met 37.3 dus ik mag niet klagen. ik hhhhoooooooppppppppppp nog even verder. meer kan ik denk ik niet doen. over 2 dagen mag jij boed onderzoek laten doen toch?
Het is best wel lastig, want je temp zakt op het moment dat je ongesteld gaat worden. Maar als je zegt dat je temp hoger is dan normaal rond deze periode,,,,, ik zal voor je duimen. ik laat woensdag of donderdag bloedprikken en ik wil zaterdag bellen voor de uitslag. Dan hoef ik tenminste niet te werken. Maar aan de andere kant, we moeten dan wel op verjaardag waar allemaal kleine kinderen zijn waaronder 2 baby's. Dat is dan ook moeilijk. Misschien dat ik toch maar woensdag laat prikken en dan vrijdag bel. AAAAHHHGGGGG mijn hoopt loopt over hiermee. Stom he. Ik kom er nog wel uit.
nee is niet raar duimen draaaien in de ronde meid... mag ook wel eens een x goed zijn toch?? niet voor niets bestaat de term.... wacten word beloond lautje p ik vind tempen niet zo fijn.. aafgelopen maand ook gedaan.. en idd.. ij bleef hoog tot ik ongie werd... GRR
Ik wilde wel tempen nu na de icsi, maar mijn man wilde dit niet, hij is bang dat ik er dan teveel mee bezig ben. Hoe de temp ook zou zijn, iets eraan veranderen kan je toch niet.
ik ben gaan tempen omdat ik maar een korte cyclus heb even kijken of mijn idee van mijn ei goed is zodat ik weet of ik de afgelopen maanden goed heb gegokt. nu heb ik er mogelijk iets aan omdat ik een idee heb hoe hoog het allemaal was. helaas kan je er verder toch niets mee. nog maar 2 dagen dan dan al prikken ik duim voor je