Ei voorbij deel 2 :)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jeem22, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Jeetje zeg nog niks lautje..!!

Vind t zooo knap van je ( je geduld.. want ik heb het namelijk niet )

2. P26

P26 Niet meer actief

lautjep ik hoop dat je morgen posi test

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

het heeft niet zoveel met kunnen te maken als wel met moeten. ik heb wel al getest maar er kwam elke keer niets in het scherm. ik heb dus geen keus.
    ik baal er zelf ook heel erg van. morgen uitslag van mijn bloed. hij heeft niet op zwangerschap laten prikken maar mogelijk dat er iets anders uitkomt. en dan toch maar aangeven dat ik mij niet zo lekker voel!! mogelijk dat hij dan toch erop gaat testen en anders kan ik niets meer dan wachten en wachten.

ik denk dat ( wil dat) ik morgen wel meer duidelijkheid heb.

Laura

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Dus ook voor jou spannend laura ;) hoop voor je dat je wat duidelijkheid krijgt zwangerschap of geen zwangerschap..
    Weet je ook waar je op geprikt bent??

Nou beide succes met afwachten... Ik neem na morgen ook weer plaats op het wacht bankje :D Spannend weer dus :D

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb het bloed terug bezinking is 13 dus dat is prima straks even met de ha overleggen hij belt.
    net nog een test gedaan geen streepje. nu ben ik er klaar mee. dan maar rood maar dit is niet leuk meer.
    ik kan nu wel huilen, wat is dit voor een onzin

6. babs81

babs81 Niet meer actief

ah ja.... pfff... sterkte

7. babs81

babs81 Niet meer actief

ik weet ook waarom mijn tepel zo pijn doet(kon er niets aan hebben bonkte etc)... ik denken dat het een goed teken was zeg...:( heb ik een hele bult op me tepel... en komt allemaal push en viezighheid uit!! (sorry voor de detail)

8. P26

P26 Niet meer actief

babs bah, heb je dit wel vaker gehad? Ws een ontstoken porie?

9. P26

P26 Niet meer actief

vandaag bloed laten prikken ik mag morgen bellen voor de uislag

10. babs81

babs81 Niet meer actief

ohhw wat spannend zeg!!:Dik duim duim duim... ben erg benieuwd....;) alleen jammer dat ik het pas savonds mag lezen...

nee heb dit nooit maar week gelezen toen ik me bed in wou gaan.. beet me hond me in me tepel:(

11. P26

P26 Niet meer actief

Dan is het ws daarvan gekomen

12. babs81

babs81 Niet meer actief

ja precies... denk het ook ja jeetje was echht zooow gevoelig.. ik dacht YOEHOEEEEE hahhaha

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Babs jeetje wat zal dat zeer doen zeg..!!!
    Mijn ei is gister geweest gister avond nog geklust en eergister ook..:D..
    @ laura balen meid kan me voorstellen dat je verdrietig/kwaad bent...
    @ p26 meid wat spennend ook ik duim met je mee..!!

@ Hier.. Ik kon vanmorgen wel janken... Kreeg van mijn collega de vraag hoelang ik al zwanger was.. En die pesterijen gingen nog even door zo :(
    Verder ga in donderdag naar de Ha voor mn oververmoeid heid.. Maar eigenlijk wil ik niet ben bang voor t antwoord wat ik eigenlijk zelf al weet haha

14. P26

P26 Niet meer actief

jeetje jeem dat is niet leuk, waarom doen je collega's zo

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Geen id...

Maar echt leuk vond ik het niet...
    Zeker omdat ik zelf heeel goed weet dat mijn gewicht behoorlijk de hoogte in gegaan is de afgelopen tijd.. En was ik nou zwanger ok.. maarja.. tis nie anders

16. P26

P26 Niet meer actief

Zo zie je maar weer, mensen denken niet na over wat ze zeggen en daarmee kunnen ze je makkelijk kwetsen

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja indd als je zoiets niet zeker weet dan moet je het ook niet zeggen/vragen.. Vind ik dan..
    Zo heb voor vrijdag een afspraak bij de ha staan.. ben benieuwd wat er uit komt :)

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik lees allemaal mooi nieuws.
    ik ga zo naar de gyn. ze denken dat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb. ik blijf duimen en hopen dat het niet zo is. maar hoe dan ook weet ik over 1 uur meer

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Owh meid..!!

Duim zo hard mee voor je..!
    Hoop dat het niet zo is...En dat je straks iets ziet wat op een beebje duidt..!!

Succes en Sterkte

20. P26

P26 Niet meer actief

oh lautjep ik hoop dat alles goed is

Share This Page