het heeft niet zoveel met kunnen te maken als wel met moeten. ik heb wel al getest maar er kwam elke keer niets in het scherm. ik heb dus geen keus. ik baal er zelf ook heel erg van. morgen uitslag van mijn bloed. hij heeft niet op zwangerschap laten prikken maar mogelijk dat er iets anders uitkomt. en dan toch maar aangeven dat ik mij niet zo lekker voel!! mogelijk dat hij dan toch erop gaat testen en anders kan ik niets meer dan wachten en wachten. ik denk dat ( wil dat) ik morgen wel meer duidelijkheid heb. Laura
Dus ook voor jou spannend laura hoop voor je dat je wat duidelijkheid krijgt zwangerschap of geen zwangerschap.. Weet je ook waar je op geprikt bent?? Nou beide succes met afwachten... Ik neem na morgen ook weer plaats op het wacht bankje Spannend weer dus
ik heb het bloed terug bezinking is 13 dus dat is prima straks even met de ha overleggen hij belt. net nog een test gedaan geen streepje. nu ben ik er klaar mee. dan maar rood maar dit is niet leuk meer. ik kan nu wel huilen, wat is dit voor een onzin
ik weet ook waarom mijn tepel zo pijn doet(kon er niets aan hebben bonkte etc)... ik denken dat het een goed teken was zeg... heb ik een hele bult op me tepel... en komt allemaal push en viezighheid uit!! (sorry voor de detail)
ohhw wat spannend zeg!!ik duim duim duim... ben erg benieuwd.... alleen jammer dat ik het pas savonds mag lezen... nee heb dit nooit maar week gelezen toen ik me bed in wou gaan.. beet me hond me in me tepel
Hey meiden, Babs jeetje wat zal dat zeer doen zeg..!!! Mijn ei is gister geweest gister avond nog geklust en eergister ook.... @ laura balen meid kan me voorstellen dat je verdrietig/kwaad bent... @ p26 meid wat spennend ook ik duim met je mee..!! @ Hier.. Ik kon vanmorgen wel janken... Kreeg van mijn collega de vraag hoelang ik al zwanger was.. En die pesterijen gingen nog even door zo Verder ga in donderdag naar de Ha voor mn oververmoeid heid.. Maar eigenlijk wil ik niet ben bang voor t antwoord wat ik eigenlijk zelf al weet haha
Geen id... Maar echt leuk vond ik het niet... Zeker omdat ik zelf heeel goed weet dat mijn gewicht behoorlijk de hoogte in gegaan is de afgelopen tijd.. En was ik nou zwanger ok.. maarja.. tis nie anders
Zo zie je maar weer, mensen denken niet na over wat ze zeggen en daarmee kunnen ze je makkelijk kwetsen
Ja indd als je zoiets niet zeker weet dan moet je het ook niet zeggen/vragen.. Vind ik dan.. Zo heb voor vrijdag een afspraak bij de ha staan.. ben benieuwd wat er uit komt
ik lees allemaal mooi nieuws. ik ga zo naar de gyn. ze denken dat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb. ik blijf duimen en hopen dat het niet zo is. maar hoe dan ook weet ik over 1 uur meer
Owh meid..!! Duim zo hard mee voor je..! Hoop dat het niet zo is...En dat je straks iets ziet wat op een beebje duidt..!! Succes en Sterkte