Ano sterkte vandaag..!! Ik heb gister de heledag een "zeurende" buikpijn gehad.... Verder nergens last van... Dus we zien t wel weer
Ano sterkte. @hier: ik voel nog weinig. Wel heel erg op de achtergrond af en toe wat trekken in de baarmoeder. Normaal voel ik (soms wel een week) van te voren, echt ongi kramp. Dat is het nu niet. Donderdag mag ik testen. Spannend hoor.
GRRR kutzooi....!!! Ik denk ga ff keihard gillen hier op mn werk dat babs zwanger is..!! Maar helaas.. Balen meid..!!
tja iedere keer hetzelfde hhhe??? nu aankomende maaand maar zelf insimineren!! en zo niet.. en geen inseminatie.. gaa we voor pleegzorg!! een kindje de rust liefde en stabiliteit geven is ook wel wat voor ons, en op zown manier zou ik mijn kinderwens aan de kant kunnen zetten
Ow wauw..!! Dat is echt mooi van jullie ( En de rest die dat doen ) Hebben wij ook gezegd als wij geen kindjes mogen krijgen dan gaan wij ook pleegzorg doen.. Maar dat is nog lang niet zover.. Heb al 2 dagen last van buikpijn... goed teken?? Denk t niet word weer ongi deze maand...
ja misschien dat dat helpt... ( en nee niet nu ongi maar over 9 dagen ongi...) Heb mn ei wel weer eerder gehad 23ste ipv de 24ste..