babs helemaal leuk nu maar goed klussen. ik heb nog steeds buikpijn en last van mijn darmen. net nog een test gedaan geen 2e streepje. gewoon blijven hopen en anders door naar de volgende ronde.
ah lautje p!! misschien idd gewoon te vroeg getest!! duim voor je!!! Jaa idd klussen... mooie klusdag... nu is chris jarig!! en mag ik testen op mijn verjaardag!! WOOOOOOOW zou niet beter kunnen zijn!!
stom van mij dat te vroeg testen maar ik blijf het doen. ik hoop wel maar ga er wel vanuit dat het vandaag of morgen door breekt. testen op je verjaardag dat zou toch iets goeds moeten betekenen. ik duim voor je
tja gewoon onzeker iedere x he?? ik blijf ook altijd dom testen hhoor!!! maar weet ik iig waar ik an toe ben!! ook net met de sex maaar es kussentje onder me kont gedaaan en daarna zelf klaargekomen!! i hope sooooooo
Babs gefeliciteerd met je mannetje..!! Hahaha ik lig ook al met een kussen onder mn kont zit er niet uit maar idd misschien helpt het
idd maar boeiend!! wil wel volgende maaand kunnen zeggen.... dat ik alles geprobeerd hheb ja dankje wel!!
stom is dat he het idee dat je er alles aan gedaan hebt. dat heb ik deze maand gehad maar ik ben toch bang dat het niets geworden is. ik ben vandaag een beetje lamlendig nergens zin in en een kut gevoel ik denk dan vandaag maar aan een ding wat kan ik volgende maand doen zodat het wel lukt. mijn man roept dat ik er te drum mee bezig ben. Hoe kan dat nou?? dan zou het toch alleen maar sneller moeten lukken. ik hoop maar dat de ongesteldheid snel komt
ja je word er hhopeloos van he?? ja doordat je je druk maakt KAN een ei zich niet eruit komen heb ik gehhoord ja ik heb het idee dat me cyclus eindelijk normaal weer is.. en misschhien wel eens een eerlijke 1ste kans is na mijn mk???
ik ben mijn dag begonnen met buikpijn heel veel buikpijn maar verder niets. volgends mijn man zijn mijn tepels raar maar verder niets. als ik overmorgen nog niet rood ben dan ga ik weer testen. ik laat het jullie weten. is er nog nieuws
het klinkt een beetje raar maar ik voel geen spanning het is meer wachten tot de ongesteldheid komt vandaag of morgen en dan verder naar ronde 6. als je een test doet een dag voor je nod dan moet hij toch een lijntje geven. ik heb wel buikpijn. Als ik het goed heb dan was mijn ei twee weken gelden op maandag. het klopte met mijn handtekening. Het is natuurlijk niet zeker heb geen test gedaan hiervoor of de temp bekeken. Ik wil wel hopen en dat blijf ik ook doen. stond net zonder kleren vond mijn man mijn tepels er raar uitzien en die weet niet dat het een mogelijk kwaaltje is. dan heb je toch weer hoop stom he!!
En toch duim ik voor je meid..!! En idd wat je zegt alles wat nieuw is/voelt geeft je hoop Ik ben hier trouwens vanaf vrijdag een paar dagen of weken niet te vinden misschien overdags op mijn werk maar ivm mijn verhuizing en een nieuwe inet verbinding moet ik wachten op mn modem en die dingen
Uhm nee dat ga ik idd niet redden Vandaar dat ik ook vast en zeker tussen mijn werk door ff op inet glip