jeem,Spannend...ik zal er zeker 1 in de ochtend wagen hoor. Wie weet en als die nog nega is dan zou ik een paar daagies wachten
oeps wat is het toch spannend dat testen. Ik heb net mijn ei gehad en nu moet ik 14 dagen wachten. vandaag wel uitslag gehad van mijn man het was helemaal goed. alles zwemt zoals het moet. nu maar hopendat ik er ook snel zwanger van word. schrijf morgen meer. ik ga nu lekker tv kijken.
ik ben vanacht echt focking erg ongi geworden Ik heb liggen janken van de pijn!!!! Dus ik ga door naar de 2011 babies Ff banner aan passen
ohhhh jeem balen zeg sjonge jonge...... Dat had ik niet gedacht hoor. En vervelend dat het ook zo pijn doe. @lautje,Fijn dat de zwemmers goed zijn.
Achjaa geven de moed niet op hoor..!! Al baalde ik er wel ff flink van vanmorgen Maarrrr dat is ook alweer over.. Op naar 2011 dus
uhhhmmm geloof t niet Ff kijken.. Maar nee ik ga er niet vanuit En ik ga nu ook echt pas testen als ik 1 week overtijd ben
heerlijk die hele zomer en halve winter zwaanger zijn GRRRR zou mij wel goed uitkomen, gezien mijn nieuwe positie kleding die ik gehaald hhebt!!
ja ik durf geen nieuwe kleren maar te kopen HAHAHA Ver onderstel dat het zo mag zijn volgende maand dan kan ik het na 3 maanden toch niet meer aan haha
zo was ik ook totdat ik er ls een zwerver bij liep.. en chrris boos werd...toen maar nieuwe kleding gekocht!! net zoals ik van laatst (tot vorige week) geen bh's en ondergoed meer had, (zonde want groeide toen in 2 weken een dikke cup)en op gegeven moment davonds WEER niets in de kaast had, en dus voor het eerst 2 dagen in dezelfde ondergoed zou moeten lopen Ben maar naar de zeeman gegaan en 4nieuwe setjes gekocht... stel.....
Hahaha erg he! En ik weet toch dat ik straks nieuwe kleren MOET gaan kopen! Zomer komt eraan en heb vrij weinig meer in mn kast hangen.. ( heb met mn verhuizing alles wat oud was weggedaan ) Nieuw ondergoed koopt Peet meestal.. Das een lingerie freak dus mag tie t betalen ook Mij boeit t namelijk niet zo veel gaat toch weer uit
precies.. nu hheb ik gewoon ECHT goedkoop.. maar je hoord vrouwen die voor 100 euro een bh koopt WOOW. doe normaal chris vind kant mooi.. mar hij doet er niets mee.. dus ga ik geen duur iets meer kopen
ik wacht nu ook nog even met nieuwe zomerkleding kopen. Normaal koop ik al veel te veel. Maar ik hou me in. Ik wacht wel tot de echo en dan ga ik wel kleding kopen.Ik ga er van uit dat als deze echo goed is dat het dan goed blijf gaan. Of is dat dom???
nee.. mooi he?? aaal geestelijk moeder zijn!! je voelt je lichaam meestal goed aan.. wanneer het goed/slechht gaaat! perfect meid