Ei voorbij deel 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeem22, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou 100 euro dat wil ik nie eens voior een paar laarzen uitgeven HAHAHA

En lingerie ik vind het mooi maar zonde van mn geld..Dus als hij wilt dat k het koop koopt ie t maar lekker zelf :p
    En verder ik ben een vrouw die niet van winkelen houd hahaha

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik ben echt een shopaholic.
    Niet normaal....Ik kan iedere dag wel shoppen;)

3. babs81

babs81 Niet meer actief

jeem geweldig!! ik wel.. maar vind alles te duur!!

op me werk zeggen ze altijd de zeeman/modetrien!!
    met andere woorden.. lekker goedkoop...
    kom dus altijd rond de 70 euro in totaal uit voor een setje incl schoenen he??
    zo heb ik paaarze/groene/zwarte/ witte laarzen voor totaal 125 euro;) en allemaal afgeprijs.. en dure scoesss geweest..

broeken koop ik via een site:p en truitjes ook.. voor max 15 euro...:p en geweldig mooi.. heb enkel veel riemen nodig;) en ik red me primaa

4. babs81

babs81 Niet meer actief

5. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik ga ook vaak naar blaak rotterdam en dan lkkr over de markt.
    Vorige keer had ik 200 eurie bij en ik kreeg m gewoon niet op.
    Had al zoveel gekocht.

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    een leuke site babs..
    Ga ik ook zeker is wat kopen.

7. babs81

babs81 Niet meer actief

hheb afgelopen winter veel wijze geweldige mooie truien gekocht! vind de zomer spullen niet zo heel mooi... maar die broeken.. geweldig.. lekker goedkoop

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha nou ik vind shoppen wel leuk..

Maarrrr ik pas nooit iets dus dan raak ik gefrustreerd en daarom winkel ik nooit HAHA..
    Als ik winkel ga ik ook naar de Zeeman! die hebben leuke dingen soms of de Etam outlet ( mijn maat en leuke dingen voor heel goedkoop ) Laarzen kopen is voor mij een probleem ik ben altijd veel geld kwijt voor laarzen omdat ik kuitmaten moet kopen.. Dus meestal loop ik er dan ook 2 jaar mee of langer :p

Verder zomer schoenen die koop ik zo goedkoop mogelijk want die gaan toch maar 1 seizoen mee..
    En heb wel 3 paar birckenstocks en die heb ik ook al 3 jaar :D en ze lopen HEERLIJK..
    Ik heb nike schoenen ( gekocht in de uitverkoop 2 halen 1 betalen vriendlief moest nieuwe voetbalschoenen hebben dus die kosten maar 40 euri ) en k heb K-swiss schoenen gekocht voor 80 euro 1x in een opwelling en OHHH wat had ik een spijt!! Vond ze te duur! haha

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Ik de koopgoot hahaha als ik ga winkelen doe ik het daar :D

10. babs81

babs81 Niet meer actief

lig dubbel jeem om je bericht:D

11. babs81

babs81 Niet meer actief

ik doe nog 1 spelletje op de pc.. en loop ik ff na de winkel, en dan ga ik mijn laatste verpleegtechnische hhandelingen uitwerken, zodat ik die morgen gan aftoetsen...

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hoezo??:D

13. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik ga er ook maar is vandoor lkkr wandelen met de honden.
    Succes babs...

En allebei nog een fijne middag

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik ga uhm werken :p kortom niks doen tis stil hier

15. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83

Nou dan word het veel plezier met niks doen:p

16. babs81

babs81 Niet meer actief

@jeem.. omdt jij straks een moeder bent, die 100derden euries aan kindlief geeft.. en zelf bij de zeeman!!;) vind zo leuk!!

en ik moet wat zeggen.. mijn zoon loopt ook met vingino broeken en g-star en replay shirts aan.. en nikes OEPS

@aano... ajoeeeeeeees

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja indd

Ik zou mezelf nog in een juten zak steken en voor mn kind mexx en esprit kleding kopen HAHAHA
    Vind ik veel belangrijker hoor als hij of zij er maar goed bij loopt..
    Ik hoef op mn werk toch alleen maar dat achterlijke mantelpakje aan.. Dus wat loop ik nou in mn echte kleding.. Als ik thuis ben trek ik toch direct mn trainings broek aan met een slobber trui :D

18. P26

P26 Niet meer actief

Er was mij gisteren gevraagd of ik ook vanavond 3 uurtjes wil werken ipv vanochtend. Dit lijkt me wel leuk eens kijken wat ik als ZV-er in het ZH kan verrichten in de avonddienst.

Ik druppel nog steeds net zo als zaterdag. Ik hoop maar dat de ongi snel over is. Tenminste voor zover je het een ongi kan noemen.
    Straks weer oppassen op mijn kleine nichtje. Hopen dat het droog blijft dan kunnen we lekker gaan wandelen met de hond.

19. lautjep

lautjep Niet meer actief

oeps ik ben vandaag vrij en net wakker . ik had zoveel in de planning staan mijn huis schoonmaken en even winkelen. ik ben er dol op en helaas moet ik bekennen dat ik ook best veel geld uitgeef aan kleding.
    ik denk dat als ik kinderen heb dat dat minder gaat zijn.
    ik koop de laatste maanden ook niet zoveel met het oog op zwanger worden maar ik denk dat ik het op geef en nu maar gewoon ga kopen.

ik heb dit jaar geen winterjas gekocht omdat ik het zonde van het geld vond omdat ik het idee had in de winter zwanger te worden en dan pas je het binnen 3 maanden niet meer.
    nu nog even hopen op 2010 en anders door naar 2011.

20. babs81

babs81 Niet meer actief

ohhhw ja had laatst die afgrijselijke jas van 300 gekochht van gsus

Deel Deze Pagina