Ei voorbij deel 2 :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeem22, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

ohw dat kan of iets goeds betekenen.....;)of een buikgriep:p
    natuurlijk meteen mee beginnen.. (heb gedeelte kraamzorg gedaan ooit)en wel raar en bijna klaar.. over 4 weken ben ik ermee klaar.. en die deelkwalificatie klaar en ggz(geestelijke gezonheidszorg) vgz(verstandelijke gezondheidszorg)
    n dan nog 6 weken om mijn dingen in te leveren voor een diploma;)

2. P26

P26 Niet meer actief

morgen gaan we weer voor de eerste echo. Ik ben benieuwd of we al een beetje kunnen gaan zien wanneer de TP zal gaan plaatsvinden. Ik hoop op zaterdag maar het zal me niets verbazen dat het maandag wordt. Dit is dan een mooi verjaardagscadeau. Ik moet het sowieso wel weten ivm vrij nemen.

3. babs81

babs81 Niet meer actief

spannend p26!!! duim duim duim...

4. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb nog steeds last van mijn buik maar verder heb ik nergens last van.
    p26 wat een spanning hopen dat het goed komt deze ronde

leuk hoor een dilploma ik zou ook wel weer willen studeren. maar ja dat gaat niet altijd.
    ik ga meteen maar eten maken

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

P26 wat spannend joh hopen dat dit keer wel alles goed gaat..!!

@ babs bijna je diploma beter joh! Weet je ook al welke kant je opgaat?? of blijf je hetzelfde doen als nu??

@ hier druk bezig geweest met mn lente schoonmaak gister en eergister... Had dus lekker lang weekend :) Vandaag weer werken en morgen heb ik een cursus in amsterdam :) En dan weer weekend :D

6. babs81

babs81 Niet meer actief

hey jeem.. nou graag weer gewoon de pg... dus ouderenzorg..
    of geestelijkegezonheidzorg boeid me ook wel... laten we wachten op de eerste curses erin;)

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owww dus gewoon wat je nu al doet.
    En geestelijkegezondheidszorg dat is met demente mensen??

( ik heb er echt geen verstand van :p )

8. babs81

babs81 Niet meer actief

geestelijke gehandicapten
    pg is psychogeriatrie.. dis dementie.. en nu werk ik op de somatiek VERPLICHT helaas, vind er niets aan snik......

ah die arme milly he?? wat een gestoorde (politie) buurman
    verschrikkelijk zeg

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja echt verschrikkelijk...

Ik had die gast tot 5 maanden terug in mn hyves lijst staan..
    Vond t eigenlijk wel een lekkerding
    Schrok me rot toen k zag dat hij t was...
    Walgelijk..!!!

10. babs81

babs81 Niet meer actief

dat meen je niet zeg.... ohw my god... wat een schrok voor jou zeg!!! gaat het wel met je?? zou wel een flinke klap geweest zijn

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hmm nee ik ken hem niet persoonlijk ofzo hoor :p
    Ik had hem blijkbaar in mn msn staan misschien ooit via een chat site toegevoegd en zo doende kwam hij ook in mn hyves

Herkende een foto van hem die heeft hij heeel lang als profiel foto gehad.. Maar gewoon een raar idee dat je met zo'n mafketel hebt zitten chatten bah!

12. lautjep

lautjep Niet meer actief

jeem wat een eng verhaal.

ik heb giga last van mijn buik vandaag ik snap er niets van.
    ik ben mogelijk teveel aan het letten op mijn buik. mijn temp blijft heel raar ik zou er eens te grafiek van moeten maken.
    Ik schommel tussen de 36.4 en 36.5 verder zat ik zaterdag en vandaag op 36.0 dit is al raar. ik zit nu op dag 20 . aan het begin van de ronde heb ik ook een paar dagen 36.2 gehad dag 8 ging het omhoog maar die 2 keer laag zijn zo raar.

ik kom er niet helemaal uit. volgende maand nog ene keer tempen en als het niets is dan terug naar de ha.

13. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hallo,

IK vind het ook heel erg van milly.
    Is hier een buurt verderop minuut of 10 fietsen hier vandaan.
    Echt gestoorde gekken heb je toch.

14. P26

P26 Niet meer actief

Ik zit nu op dag 12. Ik had nog maar een paar hele hele kleine follikels. Nog geen dominate dus. Ivm mijn rare menstruatie en nu de kleine follikels hebben ze bloed afgenomen om uit te sluiten of ik al een ovulatie heb gehad. Vrijdag einde van de middag moet ik voor alle zekerheid nog een ovu-test doen. Zaterdag weer controle.
    Ik ben gewend dat ik een lange aanloop neem in mijn natuurlijke cyclus. De vraag is nu alleen; Hoelang zal hij dit keer worden.

15. lautjep

lautjep Niet meer actief

p26 hopen dat het goed gaat deze maand en dat het niet te lang duurt. hopen dat het niet al is geweest dat zou balen zijn. het lijkt mij niet want he hebt nooit korte rondes.

ik duim voor je dat het dit weekend is.

16. P26

P26 Niet meer actief

het zou mooi zijn en anders misschien maandag. Dan ben ik jarig. Je zult altijd zien dat het dan wordt gepland.

17. lautjep

lautjep Niet meer actief

dan heb je een leuk cadeautje.
    Ik duim voor je

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

wat zitten wij ver naar achter. dat gebeut niet vaak.
    Ik heb nog geen idee waar ik nu zit in mijn ronde. ik word er niet heel erg gelukkig van omdat ik geen idee heb of ik mijn ei al heb gehad of niet en waar ik nu zit. ik gok er dus nu al op dat het niet raak is. gister er met mijn man over zitten praten en wij gaan gewoon maar voor ronde 8 maar blijven wel gewoon door klussen om de dag. op een of andere manier ben ik het nu wel zat. waarom weet ik niet.

hoe gaat het met jullie

19. P26

P26 Niet meer actief

vandaag weer voor controle geweest. Het is nu dag 15. Mijn follikel was ruim 14mm. Dinsdag weer voor controle. Het kan nog wel even duren, omdat ik altijd grote folikels krijg.

20. lautjep

lautjep Niet meer actief

p26 gelukkig is het nog niet geweest want dan ben je te laat. ik vind 14 mm al zo groot klinken maar dat is het dus niet.
    nu nog maar even wachten dan.

Deel Deze Pagina