jeem heerlijk is winkelen he!! ik hoop alleen voor je dat je het jurkje niet te lang aankan. ik heb nu heel veel last in mijn linker lies. ik heb geen idee wat het is en verder buikpijn ik denk dat mijn ongesteldheid een paar daagjes eerder gaat zijn. heleaas. verder ben ik niet te genieten. ben het huis maar gaan schoonmaken en mijn man helpt vandaag opeens mee ik denk dat hij mijn k*t humuur uit de weg gaat. hij is nu de zolder aan het zuigen. ( doen wij 2 keer per jaar) het wijntje bij het eten was erg lekker na 7 maanden niet drinken was ik er wel weer een keer aan toe
even zeuren hier want mijn man vindt het stom dat ik weer verdrietig ben. Hoorde net van iemand dat ze 3 maanden zwanger is ze heeft er wel 3 maanden op moeten wachten. Nummer 9 in mijn omgeving die zwanger is. en ik nog niet kut hoor. hoe beschremen jullie je tegen dit gevoel? Ik weet gewoon niet goed hoe het moet. Ik heb super veel buikpijn dus ik zal ook een dezer dagen wel ongesteld worden. dat kan je er dan lekker bij hebben. ben al twee dagen niet te genieten dus het kan niet lang meer duren. ik denk dat het vanavond raak is
Hoi Lautjep je kan je niet echt goed indekken. De ene keer kan je deze dingen beter handelen dan de andere keer. Hoe lang of hoe kort je ook bezig bent, je wilt het graag en iedere keer wanneer het dan niet zo blijkt te zijn is het een teleurstelling. Ik begin nu bij mezelf soms wel af te vragen of het ons ooit gegund mag zijn.
@p26,De duimen draaien dat de eitjes blijven plakken. @lautje,Hoe gaat het nu met je?? Al een beetje over de teleurstelling heen. En het is heel begrijpelijk hoor. @hier,Morgen de echo. Ben nu al zenuwachtig. Maar moet nog effe een daggie geduld hebben
Inderdaad, weet je hoe en wat voor inseminatie?? inseminatiue is zo groot woord, en bijv. bij iui moet de dan medicijnen slikken??
alleen als je een cyclus met hormonen doet. Ik heb mijn IUI in het zh beide zonder hormonen gehad. Dus gewoon in mijn natuurlijke cyclus. In de kliniek is mijn cyclus wel gestimuleerd omdat ik zo'n onregelmatige en lange cycli heb. Alleen nu voor de TP is het weer in mijn natuurlijke cyclus. De TP viel op dag 22.
Wowww babs geweldigggg nieuws...!!! Hopen dat je snel zwanger bent meid..!! Gaaf @P26 meid deze blijven plakken..!! @ Ano hoe is je echo geweest...???( of heb ik verkeerd gelezen dat je morgen pas moet...??) Spennend...!!! @ hier vandaag gewerkt bah...!!! Weinig geslapen werd om kwart over 2 wakker van t maagzuur..!!! Dus vanavond op tijd naar bed
babs wat super om te lezen gelukkig goed nieuws vandaag. met mij gaat het al weer een beetje beter. ik gok nog steeds op een aankomende menstruatie. er is nog niets en de temp is ook nog redelijk maar het gevoel blijft negatief. straks ben ik hier als enige over.
@babs,GEFELICITEERD!!!!!!!!!! @jeem,Moet morgen ochtend pas. Wat gaat de tijd dan langzaam hihihihihi
Meid spannend..!! Duim voor je En hoop dat je een mooi kloppend hartje mag zien..!! Enne tijd gaat snel hoor ( voor ons dan ) 5 weken geleden was je zwanger ( Of tenminste liet je de test hier zien..!!) Maar idd voor jou gaat t langzaam @ hier mn boobs doen weer zeer dus ik word weer ongi over 8 dagen
yoee wat een spannende tijden voor allemaal @p26 duimen dat nu goed innesteld meid @ano... echooo heerlijk morgen zeker weten alles he?? @jeem(ig) of zwanger of ovu testen ook zeer spannend meid @hier ben geslaagd voor mijn kraamzorg yoehoeee... donderdag hopelijk slagen voor mijn verstandelijke gezondheidszorg ennnnnnnnnn we gaan zwanger worden..
Nee Jeemig is niet zwanger hoor Lijkt me erg onwaarschijnlijk heb niet zo gek veel sex gehad deze maand En beter joh je kraamzorg en nog ff dan je diploma toch??