babs balen voor je dit wil je niet. nu maar hopen op insiminatie. over 15 dagen mag je al gaan praten. ik ga vandaag beginnen aan etos zwanger worden. mogelijk dat dit helpt en word mijn ronde weer korter. verder ga ik deze maand niets doen en dan ga ik voor 18 mee. jeem hoe gaat het daar. voel je al iets? hopen dat het voor jou dan raak is dan heeft deze ronde nog zin gehad.
Hey lautje, Ik ben bang dat het niks is.. ongi krampen en pijnlijke boobs dus denk dat het over is..!!
jammer hoor op naar de vogende ronde. jij hebt nog een kans in april. dat is weer een voor deel onze kat is nu voor het eerst buiten het ziet er te lief uit
ik heb leuk nieuws geen baby maar wel een zomer vakantie naar zuid afrika. nu even een verloskundige bellen of je er heen mag als je zwanger zou zijn en dan boeken
Owh meis heerlijk...!!! Vriend van mij zit er nu al bijna 3 maanden Hier ook geen baby nieuws gewoon ongi dus op naar ronde 7
balen voor jullie allemaal zeg. Morgen kan ik bellen voor mijn uitslag. Ik zou het echt niet weten. Nu nog niet veel zenuwen. Die zullen er morgenochtend ongetwijfeld wel zijn. Om 9.00 uur eerst naar de fysio en dan om 9.30 uur kan ik bellen.
@p26,spannend hoor.mijn duimen draaien @jeem,Jammer dat je ongi ben geworden @hier,Ben er niet zo heel vaak ben soms te moe. Maar probeer wel iedere keer even langs te komen, Ben jullie niet vergeten
nou meiden ik heb de tranen in mijn ogen van geluk. mijn progestron was 148 mijn hcg was 48. Net een thuistest gedaan. maandag mag ik weer komen bloedprikken. Ik ga zo kijken of ik iemand mijn dienst vanavond over kan laten nemen, dan kan ik het mijn man vertellen.
Zo blijven we met zn 3en over word steeds kleiner t clubje Wel leuk dames..!! Geniet er allemaal maar lekker van
idd het clubje wordt steeds kleiner, maar bekijk het in de positieve zin. Nog maar 3 te gaan. En ik weet zeker dat het geluk jullie ook zal vinden.