Whahaha ja ik heb weinig tijd ben druk druk druk druk en nog eens druk Dus als ik tijd heb dan post ik een berichtje En hou t tussen neus en lippen wel in de gaten hier
Ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders. Ik wil graag mijn steentje bijdragen. Ikzelf heb ook baat bij deze hormoon- medicamenten gehad.
p26 dat is een heel goed plan. dat zou ik zeker ook doen. hier gaat alles zijn gangetje. een beetje raar maar het zal wel een foutje zijn. Voerde net mijn temp in van vandaag en opeens gaf de computer aan dat ik 4 dagen geleden mijn ei heb gehad. Dat snap ik niet zo goed dan is mijn ronde weer 25 dagen. ben er deze maand veel minder mee bezig dan de vorige. Ga 18 mei naar de gyn en dan kijk ik weer verder. wij gaan het er deze maand ook niet voor doen. Heb alleen mijn temp nodig voor de gyn anders had ik dat ook niet gedaan. kunnen jullie even mee kijken of jullie ook denken dat het zo is
mijn bloedwaardes van woensdag zijn: hcg: 10.695 prog: 72.9 Ik maakte me alweer zorgen, maar nu of we het hartje op 4 mei wel zullen gaan horen. Maar de waarde geeft toch aan dat alles wel goed lijkt te gaan. He ba dat onzekere gevoel..... Ik hoop dat het een keer weggaat, zodat ik kan gaan genieten. Tot zover kan ik dat nog niet echt.
dat onzekere hoort er allemaal bij maar is erg vervelend. Ik ben nu ook al weer zenuwachtig en onzeker voor de echo volgende week donderdag. Maar weet zeker dat je een mooie echo heb hoor.
p26 de waardes zeggen mij helaas nog niets. Maar het lijkt heel goed toch? nu even wachten en dan op naar 4 mei en dan gaan genieten. Ik vind het heel normaal klinken dat je je zorgen maakt in week 6. Dinsdag weer een dipje gehad en woensdag mijn temp weer omhoog. ik gok dat de computer het fout heeft en ik mijn ei op dag 20 heb gehad dan zit ik weer op 35 dagen. gewoon nog even wachten.
ik snap er helemaal niets van ik wacht gewoon tot 5 mei en als er dan geen bloed is dan ga ik testen. dan ben ik als het de 12e was gewoon wat langer zwanger. maar dan ben ik zeker niet te vroeg. Nu ik zeker ben dat mijn ei geweest is ben ik er toch weer meer mee bezig stom he!!
daar heb je gelijk in helemaal omdat ik deze maand voor de gyn wel moet blijven tempen ben je er elke ochtend toch weer even mee bezig. Hij schoot vandaag van dag 12 naar dag 20. zit dus verder van mijn nod af dan ik gehoopt had. deze ronde is dus weer 35 dagen i.p.v. 25 dagen. Ik heb wel last van mijn onderbuik alsof mijn nod eraan komt gek hoor.
vul ik vandaag mijn temp in gaat hij weet terug van 35 naar 25 dan is mijn nod vandaag snap er nu helemaal niets meer van. leuk zo'n programma. hoe gaat het met jullie
ik heb het net hier echt op zitten zoeken. waar is iedereen ? jammer dat het doodbloed. ik heb juist zoveel steun aan dit groepje mensen de zwangere dames hoe gaat het met jullie??
Hey meid..... Ik lees altijd mee maar wil als zwangere niet altijd reageren hahahaha.... Heb je nog geen test gedaan? Met mij is alles prima morgen de 20-weken echo!!!
wow cindy, al Halverwege!!! gaat snel, niet? Voel je het kindje al bewegen? (waarschijnlijk wel ) en weet je wat het wordt? en wil je het vertellen? lol Ik lees ook altijd mee, maar wil niet zoveel reageren
nee voor mij heeft het niet zoveel zin nog. Ik weet niet zo goed op welke dag mijn ei geweest is op dag 12 of op dag 20. zie temp kaartje. hij wil nog wel eens wisselen afhankelijk van de temp die ik invul die dag. ik heb zelf een beetje het idee dat hij de 20 was waarom weet ik niet helemaal super dat je morgen je 20 weken echo hebt wil je weten wat het is?
Hey meiden, Lautje..!! Spannend hoor.. @ Cindy al op de helft meid wat lekker.. @nachtzon hoe is het met jou? @ Hier druk bezig met dingen regelen voor onze bruiloft..!! Het gaat allemaal zo snel voor je t weet is het zover
heel raar maar ik vind het niet spannend of ik zwanger zou kunnen zijn want op een of andere manier ben ik hier minder mee bezig deze maand ga de 18e naar de gyn. ben meer bezig met de duur van deze ronde waar ik onrustig van word. Elke dag weer iets anders trouwen is zo leuk en alles gaat zo snel ik ben 04-09-2009 in het huweljksbootje gestapt en het was erg leuk.