Hahaha jaa ik hou jullie natuurlijk op de hoogte En wil zelf ook op de hoogte blijven dussee nee kan jullie niet missen haha
ik hoop met jullie mee op goed nieuws. jeem veel sterkte met het verhuizen nu maar hopen dat alles goed gaat. ik hoop dat je snel weer op internet kunt.
ik ook meis, ik stuur je een PM dan kan je mijn telnr opschrijven en iig zwangerschap of zo dan MOET je het me laten weten dan laat ik het wel aan de meiden hier weten (moest je dan ng geen internet hebben )
ik denk dat ik net ronde 6 ben ingegaan. Net geklust met man lief omdat er toch nog geen bloed te zien was. Meteen daarna naar de wc gegaan en daar vond ik wat rood bloed. nu komt er nog meer. raar meteen rood bloed aan het begin maar helaas wel waar
hey lautje Meid wat balen...!! Ik ben ziek ik heb de hele nacht gespuugd dus heb vanmorgen mn werk gebeld dat ik lekker thuis blijf... Waren ze niet zo blij mee maarja niet mijn probleem...
Ja indd belde net de HA op om iets te krijgen want ik hou niks binnen zelfs een kop thee gaat naar buiten haha.. Toen zei die ook al we lopen leeg op die medicijnen haha.. En toen belde mn werk weer ik moet morgen een halve dag werken... Ik zeg nou dat zien we morgen wel vind je ook niet..!! Ga toch echt niet kotsend op mn werk zitten
Ja idd die heb ik ook gekregen wist ff de naam niet meer.. Dus k zie het wel Succes met uitprinten En thanks
@lautje,Jammer hoor!! @jeem,Beterschap!!!! @ en hoe is het eigelijk met p26?? Die moest bloed prikken tog??
ik ben deze maand helemaal niet lekker. heel raar maar waar alleen maar rood bloed zonder rommel erin. verder gaan wij er weer helemaal voor deze aankomende maand. Ik ga nu niet meer testen voor de nod want ik ben die onzekerheid en hoop een beetje beu. alles goed daar
nou met mij gaat het op en neer. Ik ben erg bezig met morgen. Ik krijg dan de uitslag van het bloedonderzoek. Ik ben bang dat ik me moet gaan voorbereiden voor IVF. Ik kan hier zo verdrietig van worden. Ik heb nu al 2 nachten amper geslapen. Straks maar lekker in bad en dan hopen dat ik me lekker kan ontspannen voor het slapen.
@p26 logisch meid hoop het echt voor je! @ ano thanks @ hier gaat het weer wat beter ennnn mijn eitje gaat weer errder komen heb rekbaar slijm klussen dussss!!!
haha ano daar heb ik altijd zin in dus ja ook vandaag hihi moet alleen mn hubby achter farmville vandaan zien te krijgenven eerst gtst kijken haha