even een korte reactie van mij. Ik heb niet alles terug zitten lezen want voor ik het weet zit ik hier weer uren te lezen. Gister mijn afspraak bij de gyn gehad en die heeft heel lang zitten luisteren. Om een lang verhaal kort te maken. Hij vindt het wel heel raar dat er tussen de langste ronde 39 dagen en de kortste 25 dagen zoveel verschil zit. Nu moet ik volgende week bloed prikken. En op het moment dat de volgende ronde begint dan moet ik bellen dan gaan ze vanaf dag 10 echo's maken om te kijken hoe het eitje groeit. Verder moet ik bloed laten prikken. Hij stelt voor als het bloed goed is en er groeit een ei dan wil hij aan de commid beginnen ( heb geen idee hoe ik het schrijf) voor 3 maanden. En dan kijken wij verder zo niet dan ga ik de mmm in. Hier hoop ik niet op!
spannend lautje Wij gaan volgende maand de IUI proberen spannend hoor... en 3x moet scheepsrecht zijn... anders.............. zijn wij er klaar mee.... dus oktober.. hoe is het hier met alle meiden..??
dat is wel heel erg spannend iui. ik snap dat je er na 3 keer klaar mee bent. ik hoop dat je maar een keer nodig hebt. Ik ben heerlijk aan het genieten van het mooie weer en van de zon. Ik denk dat ik een beetje een kleurtje aan het krijgen ben. geniet van het weekend met mooi weer en wie weet helpt het mooie weer.
Hey meiden, Nou ook ik ga volgende week naar de gyn... De ha vroeg of het al gelukt was en omdat ik al eerder zwanger ben geweest en hert nu nog niet gelukt is stuurt hij me door. Mn vriend moet zn zooitje in leveren dezelfde dag ben benieuwd wat ze bij mij gaan zeggen. Lautje ik hoop niet voor je dat je de MMM in moet en dat de clomid aan slaat..!! Babs hoop voor jou dat de IUI ook aanslaat en dat je snel weer zwanger mag zijn
Nou geweldigf, helaas nog 1 dagje,... en dan??? Ben het hele weekend aan et werk dus JAMMER Geniet er lekker van
Ja echt heeeel erg lang ben ook echt wel blij dat we langs mogen komen... Maar vind t toch ook wel een beetje eng hoor Xx terug!
geloof ik graag, maar denk dat het voor je a.s man spannender moet zijn die moet zijn potjes vol maken
Ja die vind het ook wel spannend hoor..!! Maarja hij zegt ook als het aan mij ligt worden we wel gelijk verder geholpen ( leuk zo'n nuchtere man )
ja ik wel maar wel na de test die hjet zou doen hoor... dus na ongeveer 5 x inleveren Gewoon doen wat je juist niet moet doen
nee 6dagen onthouding, niet tegen de lichaams warmte, even de zaadjes af laten koelen, en dan weer warm tegen je lichaam aan vervoeren, ohhw ja en even afkoelen is erin blazen, en inderdaad iets eruit halen
weet ik veel..... het was te proberen waard, en dan krijgen we de goedkeuring 2 maand terug, en zo zie je maar, dan doen we er niets mee