even een kort stukje morgen meer want dan heb ik vakantie. Helaas is bij ons ronde 11 begonnen en nu de eerste met clomid. 12 juli naar de gyn om te kijken hoe mijn eitjes het doen
even een tip die ik van mijn osteopaat gehad die vertelde dat ik aan de vitaminie E 400 moet zowel ik als mijn man. dit ga ik naast de clomid doen deze maand en wie weet komt het helemaal goed. als het werkt dan zet ik het overal op het forum neer maar nu even een tipje van mijn kant ik weet natuurlijk niet of het werkt.
vandaag bij de gyn geweest op dag 12 mijn ei was 19,6 mm en mijn baarmoeder ziet er goed uit. de hoop is dat over 2 dagen mijn ei gaat springen en de gyn heeft er heel veel vertrouwen in dat het moet gaan lukken. nog wel clomid mee gekregen voor volgende ronde omdat ik dan op vakantie ben maar hij vond het niet zo nodig omdat het toch raak is.
ik las op hyves dat ze je gaan onderzoeken en een kijk operatie gaan doen. hebben zij aanwijzingen dat er wat te vinden zou zijn. Ik heb het er met mijn gyn over gehad en die vind dat wij eerst 3 goede rondes clomid moeten hebben voordat wij verder gaan kijken. de echo zag er goed uit vandaag. Heb je al een datum? hopen dat het raak is voordat het plaats vind ik geloof dat wij de laatste 2 zijn die hier kletsen. vandaar dat ik hier ook niet zoveel meer ben.
Nou ik heb een keer een bacterie gehad waar je verstopte eierstokken van kan krijgen en als ze een HSG zouden doen dan kunnen ze de restjes van die bacterie mn buikholte in spuiten en dat is heel gevaarlijk. En wij gaan pas echt met behandelingen starten als alle onderzoeken klaar zijn. Na mijn operatie gaan ze kijken hoe groot de kans op een spontane zwangerschap is die kleiner als 50% dan gaan we dus behandelingen starten.. ( ohh en de clomid krijgen wij niet omdat ik een regelmatige cyclus heb dus ze er van uit gaat dat ik een goede eisprong heb )
lautjep en jeem, ik ben er ook nog wel hoor. Het wordt wel spannend voor jullie allebei. wij gaan weer voor een tp. vanochtend weer voor controle geweest. Het is dag 13 en mijn follikel was 15mm. Donderdag weer controle.
Hey meid wat fijn om wat van je te horen zeg! En idd spannend maar voor jou ook zo te lezen! Fingers crossed for u
p26 gelukkig je bent er ook nog. Dag 13 en dan 13 en 15 dat is best goed toch?? ik hoop dat ze donderdag veel groter zijn. Ik hoop dat het dan nu deze maand weer lukt voor je en dat deze blijft plakken. Ik heb vandaag een meting gehad en hij was 19.6 ik weet nu alleen niet hoe lang het nog duurt voordat hij gaat springen. net wel een ovu test gedaan maar die was nog negatief. vanavond toch nog maar even klussen en als hij morgen goed is dan morgen ook en woensdag. Zou dat kwaat kunnen of kunnen bij beter vandaag overslaan ben zo bang dat wij het missen. Jeem dat is wel heel erg balen dat je zo iets hebt gehad. dan is het id wel handig dat ze het zo doen. Hopen dat je snel aan de beurt en dan meet dan 50% kans hebt zou toch leuk zijn. Ik zat net in de auto en ik voelde toch een soort spanning. Ik wil het zo graag maar hoe zou het gaan. Ik bedacht mij dat ik pas veel later dan mijn nod kan testen want wij zijn dan op vakantie en ik wil dan geen testen e.d. mee nemen dan maak ik het alleen maar lastiger voor mijzelf om niet te testen en voor de vakantie heeft geen zin want ik ga volgende week dinsdag al. gs nu nog maar even eten halen voor vanavond en dan nog even van de zon genieten.
lautjep ze zeggen dat het geen kwaad kan om dagelijks te klussen. Het zou geen invloed moeten hebben op het zaad. Wanneer je spanning voelt aan je eierstokken/eileider dan zal ik idd wel gaan klussen.
ik heb die spanning nog nooit gevoeld dus ik ben bang dat ik dat nu ook niet ga voelen. ik denk dat het gewoon maar even elke dag wordt ik als wat met veel eiwitten koken vanavond dan komt het vast helemaal goed. mijn man vroeg net met wie klets je nu en wat weten die mensen nu over je je weet niet eens hoe oud ze zijn en waar ze vandaan komen. hoe denkt jullie vriend/ man hierover?
Mijn man is blij dat ik hier mijn ei kwijt kan en dat ik met mensen spreek dien het zelfde doormaken als ons. Het geeft steun. Familie en vrienden hebben dit niet meegemaakt, ze zeggen zelf ook dat zij niet weten hoe het voor ons moet voelen. En dan hebben na 2 jaar proberen zwanger te worden er ook nog eens een miskraam bovenop gekregen. Dit heeft geen een van hun gehad. Mij geeft het veel steun, vooral wanneer ik met vragen zit.
Hoooiiiii, Gelukkig dat alles nog goed gaat met jullie. En spannende tijden breken eraan zie ik. Ik hoop zo voor jullie dat t snel raak is. Mijn duimen draaien
Hey meiden, Idd lautje ik zou ook gewoon gaan klussen je weet maar nooit En ja ik vind die operatie een fijner idee als een hsg eigenlijk hoor! En hoe mijn vriend er over denkt die vind het juist fijn dat ik ( net als P26) Mn ei kwijt kan en kan praten met mensen die het zelfde ervaren als ik. Aangezien alleen mijn moeder hiervan af weet en we het verder voor ons zelf houden. Dan is het echt wel fijn om af en toe ook van andere mensen een luisterend oor/oog te krijgen. Ook al ken ik niemand.
ik ben ook erg blij dat ik mijn verhaal kwijt kan en dat je ergens heen kunt met je vragen. jeem ik geef je groot gelijk en nu maar hopen dat je niet iets erg vinden. p26 jullie maken wel iets heel erg naars mee dat het zo lang duurt en dat het dan ook nog eens mis gaat. ano hoe gaat het met je? weet iemand hoe het met babs is gegaan ik weet alleen dat ze geen profiel meer heeft. Heeft iemand haar er nog over gesproken?