Ja inderdaad dat is wel fijn hoor maar zie toch wel een beetje tegen die operatie op! Of nouja de uitslag er van hihi.. Maar ben blij dat ik in iedergeval iets weet..!!!
cindy wij zijn ook goed aan het klussen. Net een ovu test gedaan en hij was nog negatief? Gister was mijn ei 19.6 mm en hij zou vandaag rijpen en dan morgen springen zei de gyn. Dan had die test toch goed moeten zijn. Wij gaan gewoon door met klussen dan maar even een paar dagen elke dag ik ben veel te bang om mijn ei te missen. zou dat kwaat kunnen voor mijn man zijn sperma?
Wat vreemd dat je ovutest neg aangeeft dan? Welke gebruik je? Zeker ik zou gewoon elke dag doen meid.....ja of het minder goed is voor zijn sperma ik weet dat niet eigenlijk maar ik nam liever het zekre voor het onzekere niet?
Ik krijg een laparoscopie dus een kijk operatie dan gaan ze kijken of ik verklevingen en of verstoppingen heb. Aan de hand van die operatie gaan ze een berkening maken hoe groot de kans op een spontane zwangerschap. Is deze kleiner als 50% dan krijgen we een behandeling zo niet dan worden we naar huis gestuurd. allemaal spannend dus
ik ga denk ik gewoon elke dag klussen. ik gebruik de digitale van clearblue dat leek mij zo handig want je hoeft het niet af te lezen. Ik ga gewoon vanavond nog een keertje testen en dan morgen weer. ik wil gewoon dat eitje vinden.
ja alles prima he.....wel wat minder nu het zo warm is maar voor de rest alles prima!! Nog maar even ja.....gaat erg snel hoor
het is toch raar dat je het zo moet plannen maar helaas het is niet anders. ga nu de was ophangen en daarna eten halen voor vanavond. wie heeft er een idee wat ik zal gaan eten.
ja zo hoort het niet te gaan he meid...... Maar gelukkig zijn er nog mogelijkheden he....sterkte hoor!! Hmm wij gaan vis eten.....
Ja logisch met dit weer hoor pff zelfs ik vind het minder hahaha... Maar blij om te horen dat het goed met jullie En lautje idd ik zou er gewoon lekker voor gaan hoor.. Niet geschoten is altijd mis