Uitslag progestron 48 HCG: 2. Ik moet nu stoppen met de progestron. En afwachten of en wanneer ik ongesteld wordt
ik doe voor alle zekerheid morgen nog maar een zwangerschapstest. Het bloed was zaterdag al afgenomen. Is hij negatief dan ga ik vast de hormonen halen voor de volgende behandeling.
weet dus nu evenveel of ervoor dat rekbaar slijm slijm is was me al duidelijk maar hoe test je dat, of zie je dat, of wat?
@ p26 Jeetje meid wat ongelovelijk **** voor je..!!! @nachtzon uhm nouja dat kun je zien/voelen met je vingers haha Als je het bijv tussen wijsvinger en duim houdt en uit elkaar trekt krijg je van die draaden..
ooooooooooh... (effe gaan testen...) euhm... neen, hier niet echt maar ga er nu op letten dat is een megagoede hint en dat wil dan dus zeggen dat je je eisprong hebt?
@ nachtzon ja weet alleen niet of ie dan al gesprongen is of nog moet springen meestal klus ik elke dag tot 3 dagen na mn ei en t slijm weg is.. @ p26 klopt dit heb ik soms ook wel eens
p26 wat naar voor je dat het niet raak is. kut voor je. hopen dat de test vandaag iets anders zegt en dat het toch raak is ik zou het je zo gunnen. ik ben nog steeds in mijn rode week en ik ben alweer helemaal toe aan de volgende ronde.een keer gaat het toch lukken
Dank jullie wel voor het meeleven. Over 2 maanden alweer 2 jaar bezig. De test vanochtend was witter dan wit. Wat natuurlijk al te verwachten was. Al naar de apotheek geweest voor nieuwe puregon. Morgen kan ik het ophalen.