p26 sterkte ik hoop op heel veel mooie eitjes voor jullie. Ik heb ook steeds meer vertrouwen dat het goed gaat. ik ga vanaf vandaag beginnen met een zwangerschapsdagboek. Ik heb er 2 van bol.com en ik moet nu nog even kiezen. deze bol.com | Mijn zwangerschapsdagboek, Anne Geddes | Nederlandse boeken of bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken ik weet het nog niet zo goed.
p26 gefeliciteerd met je zwangerschap. ik hoop zo voor je dat het goed gaat. Ik heb een miskraam gehad en vanaf die tijd ben ik hier bijna niet meer te vinden ben nu vroeg thuis en dacht laat ik maar eens hier lezen. hoe gaat het met de rest van ons?
hey p26 ben je zwanger??? dat wisten we toch nog niet of wel!! Hier ben ik bijna uitgeteld.... @lautjep meid gaat het een beetje?
Lautjep ik zie dat je met 8 weken een miskraam hebt gehad? Wat vind ik dat erg voor jullie. Hoe gaat het nu? Cindy, jullie wisten het idd nog niet. Ik weet het zelf sinds vrijdag, ik heb toen een bloedtest gehad. Volgende week woensdag heb ik een afspraak staan bij de gyn, ik ben dan 5 weken als het goed is en hoop een vruchtzakje te kunnen zien. Ik heb verder nergens last van, alleen af en toe buikpijn.
wauw super voor je meid..... Ja het is nog vroeg he meid en die buikpijn is normaal he.... Komt helemaal goed Hoe is het met ....hoe heet ze nu.......nie jeem maar die andere meid,,,,
Dat is heel begrijpelijk. Het is soms ook moeilijk. Ik begin nu ook positieve dingen te vertellen, terwijl het bij een ander nog niet is gelukt.
ja helaas is het de werkelijkheid....mijn geluk is er niet minder om maar heb er wel respect voor snap je?
met mij gaat het redelijk wij hebben een kut tijd gehad en er zijn nog steeds momenten dat ik het heel erg moeilijk heb vandaag krantje van de hema met babykleding. De droom die mis ik nu het meest het toekomst beeld van een babytje dat is weer weg. Ik begin het nu langzaam te beseffen en ik ben zo bang dat het weer zo lang duurt voordat ik weer zwanger word. Gelukkig heb ik mijn werk, man, famillie en vrienden maar toch blijft het moeilijk. VOlgende maand weer aan de clomid en dan gaan wij weer dromen en hopen. Al kan ik het mij nu nog even niet voorstellen dat wij het weer oppakken en verder gaan. Babs is niet meer actief en jeem kan er niet meer op dus wij zij nog met 3 waarvan 2 zwanger. cindy ik zou wel met je willen ruilen nog ongeveer 10 dagen en dan een baby in je armen p26 wat super dat het weer gelukt is ik hoop nu voor jullie op een plak baby
Lautjep idd heel veel sterkte, het is echt niet altijd even makkelijk. Vanmiddag erg veel buikkramp in de darmen, en zeker een gevoelige baarmoeder.