hallo, Was ok al even een tijdje niet meer geweest. Was niet zoveel op de laptop te vinden maar nu mn verlof er bijna aankomt heb ik weer wat meer tijd. @p26.Gefeliciteerd!!!! hoop op een plakbeeb. @lautje,Echt klote dat je een mk heb gehad. Begrijp hoe je je voelt. @cindy,Spannend voor jouw schiet t nu echt op he
@p26,16 september is mn laatste werkdag. En ben nu al voor de helft minder aan t werk wegens veel last van harde buiken als ik aan t werk was. Dus t zijn nog maar n paar daagies. Wannneer heb je een echo???
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai lieve meiden.. even weggeweest... maar back in town...... reden zeg ik nog wel... p26 gefeli weer.. heb jullie gevolgd....... alles goed verder??
he babs, welkom terug. Ja alles gaat verder goed. Nergens last van. Voelde ik maar wat, dan hoef ik ook minder onzeker te zijn. Verder voel ik me goed, vrolijk, positief. Hoe gaat het met jou??
babs wat super dat je er weer bent. hoe gaat het met je/ jullie ? Met mij gaat het niet super zoals je zult lezen maar ik ben op de weg terug en wij komen er wel. MOgen zijn wij een jaar getrouwd
meiden, ik durf het haast niet te zeggen... maareuh.... HET IS GELUKT tweede streepje duidelijk zichtbaar nu nr dokter bellen