babsje, ik loop me bijna een ongeluk naar de wc, ik heb diarree en tergelijkertijd moet ik enoooooooooooooooooooooorm veel windjes laten dus is heel normaal *nog een portie moed geef*
ja idd, gisteren is mijn man er zelf van wakker geworden, maar het scheelde ook niet veel of de deken zou omhoog gevlogen zijn hahahahaha
kan het njiet helpen, maar het vreemde is, dat die dus niet stinken.... lol maar mijn man is mijn man, die laat ook voortdurend scheten whahahaha
ik zie hier allemaal goed nieuws nachtzon je bent zwanger super voor jullie ga er samen goed van genieten. Ik zag wel dat je een relatie aan bent gegaan met de wc wat naar voor je. babs super dat je de 5 weken hebt gehaald. Ik duim voor jullie Wij zijn dit weekend heerlijk samen weg geweest en hebben samen van elkaar genoten. Ben druk bezig geweest met ovu testen maar ik kan er nog niets goeds van maken. woensdag naar de gyn en dan maar hopen dat die er wat van kan bakken. Ik hoop dat ik mijn ei gehad heb en dan wij kunnen aftellen naar de volgende ronde en naar de clomid. nu maar wachten en hopen ano hoe voel je je? je bent er bijna. Is alles klaar?
ik heb nog niet de wc gezien bijna dan wel maar het scheelde nog genoeg... verder wel niet meer misselijk... wel rare dingen, net opgestaan omdat ik NU VIS moest eten heb ik lekker visje klaargemaakt 1 hap... bwah, rest in de oven gezet... jakkes, smaakt me nu toch niet hahahaha whooohooo babsi, dat gaat ons lukken meissie!!! enneuh, mn borsten.... DIE ZIJN MEGAAAAAGROOT XD whahahaha
ano gewoon blijven wachten dan komt het vast helemaal goed. je hebt nog 18 dagen en er kunnen er zomaar nog 14 bijkomen toch? Ik ben gister bij de gyn geweest helaas vertelde die niet wat ik wilde nu de 2e november terug om verder te kijken en hopen dat ik dan wel aan de clomid mag hij vroeg zich af of het wel het goede middel is.
bij babsi is het weer misgegaan... ze heeft slechte echo gehad en bloedverlies sinds gisteren... en ik sta boordje kantje.... gisteren echo gehad en enkel leeg vruchtzakje te zien, maar mijn zwangerschapssymptomen nemen ng steeds toe, ik verlies dus nog niet alle hoop... in een week weet ik meer....
van babs had ik gelezen op hyves. Vind t echt heel erg. En voor jou word t een slopend weekje. Pfffff das zo erg dat wachten hoop echt dat je volgende week een goede echo hebt. Sjonge jonge wat n pech hier allemaal.
ik weet dat ik al een tijd niets heb laten horen, maar ik probeer mijn gedachten te richten op andere dingen. Zoals het verhuizen en al het andere. Vorige week nog een auto ongeluk gehad op de snelweg, mijn nieuwe auto total los. Eigenlijk wil ik jullie gedag zeggen, ik hoop dat alles zo loopt zoals jullie het graag willen. Maandag gaan wij verhuizen, ik heb dan eerst een tijdje geen internet. Ik maak van de gelegenheid gebruik om verder te gaan en me te richten op al het andere. Iedereen heel veel succes en veel knuffels P26
ben een tijdje niet geweest maar wat een kut dingen allemaal hier. babs een miskraam gelukkig blijf je wel hier en gaan jullie er weer voor Nachtzon ik hoop het zo voor jullie. ik duim welke dag heb je uitslag? p26 wij zullen je missen sterkte Ano vertel hoe is het gegaan en de naam mogen wij die weten. hier nog wachten op mijn ronde helaas en dan kunnen wij weer verder