p26 wat een baal voor je dat nu ook de test witter dan wit is. dit is niet iets wat je hoopt. sterkte! hopen dat het lukt voordat je twee jaar bezig bent
nou rot voor je hoor!!:S jammer dat er geen enkele hhoopin zit!!:S nou misschien volgende ronde beter meid!!!
ja ik had testen besteld van matecare. Die cassettes. en die waren gister binnen gekomen. Dus vanmorgen kon ik het natuurlijk weer niet laten. Maar alleen als ik m bij het licht hou lijk ik wat te zien. Dus negatief voor mij. Dus waag vrijdag maar een nnieuwe poging
vind het deze ronde ook wel erg spannend worden. Heb toch vanaf mijn eisprong iedere dag wel wat steekjes en ongi gevoel gehad. Dus dat maakt je dan weer aan het twijfelen.
nee ik ben gister alweer gaan werken... Tenminste het werd me zowat gedwongen dus ja... maaarrrr heb gister de verf gehaald voor mn woonkamer vandaag stofzuiger koelkast en strijkijzer en dan morgen nog werken morgen aaf inpakken en dan vrijdag verhuizen whoeeeeee
wij zijn nu bezig in onze bioscoop kamer!!! mooi net alles zwart gemaakt!!! beeld van 3 bij 4meter ofzo nu playstation3 en de wii etc aansluiten en de pc erop aansluiten
he meiden, ik heb hier gisteren geklust... en bij het afvegen beetje bloed gehad... vandaag de hele dag enkel als ik op wc ging... vind het zo weird en vooral beginnen mijn borsten weer pijn te doen...(zal dus teken voor eisprong zijn) en ook had ik daarnet tijdens het klussen enorme kietels... zooo raar... anders nooit... (mijn man mocht bijna niet aan me komen of ik gilde het uit...)
Hey meiden, Hoe is het hier? Vandaag lekker kort dagje werken en dan eindelijk een week vakantie..!!!!! Gister mn koelkast gekocht en nieuwe stofzuiger ( ben zo blij met mn nieuwe stofzuiger hihi ) En dan op naar morgen..!! En mn internetloze week/weken
lekker een weekje vrij. Dan kan je rustig in huis aan de gang. Ik ga straks weer naar de apotheek, kijken of de puregon al binnen is gekomen.
@p26 Idd daarom ook lekker een weekje vrij genomen lekker keutelen als het af is straks hihi.. Wat houdt puregon is als ik vragen mag? Ben niet zo thuis met die medicatie enzo