ja houd in... liefde/respect hebben met hun beperking... je laten groeien naar bewonders... e gehecht aan worden... alles doen observeren etc... en uiteindelijk leg je ze af voor hun laatste rustplaatsvind heel erg.. sommigen heb je zoooow sterke band me... maar moeilijk is het zeker..... het zijn erger dan kleine kinderen!!!!
Babs,Lijk me erg moeilijk en zwaar werk. Hier werkte ook een jongen die stage liep op verschillende afdelingen en die vertelde welleens wat. Dan dacht ik sjonge das best moeilijk.
mamavan3,moeilijk te geloven he de eerte ronde. Ik had in augustus ook heelwat testen versleten. Kon niet geloven dat ik in de 1e ronde al zwanger was.
ja is ook moeilik... maar dit zit in mijn aard... heb helaaaaaas geen ouders (vader spoorloos (gelukkig) moeder die geen moeder ooitis geweest)en heb eigenlijk alleen mijn gezn.. door dat ik eigenlijk volledig afstand heb gedaan... uiteraard door hele heftige verleden.... en ben gewoon zoooo volwassen door gegaan... e veel geleerd.. dat ik dit werk heeeeeeeeeeeel goed vind... en eigenlijk... zo alles kan vergeten.. werk vaak 6dagen 1 dag vrij... of 5dgen 1 dag vrij.... mijn werk is mijn hobby... mensen doorbreken in hun gedrag,.... uit bed halen.. vertoetelen.. mooi maken nee niet mooimakn perfect MOOOI maken
ik duim duim duim duim voor jou meid....je bemnt de eerste... ze jij jezelf ook iin het lijstje?? IN VOLGORDE
babs,Ik denk en zeg ook altijd tegen de mensen die dit beroep hebben daar moet je voor gemaakt zijn zeg maar. Net als dat je zegt in je aard zitten.
precies.... somatiek is nets voo mij (somaatiek is mensen in verzorgingshuis die je enkel helpt bij inname medicatie.. en aankleden en 100% bij zijn... dit is NIETS voor mij....) en dementie is juist mijn leven
maareee dames ik ga hier alles opruimen en afsluiten en dan lekker naar huis. Ik lees morgen weer verder. Niet te veel kletsen anders moet ik veel bijlezen Maar ik heb morgen weer avond dienst dus dan heb ik wat te doen hahahahaha. Fijne avond!!!
of misschien als ik nog tijd heb morgen lees ik thuis nog ff mee. Vind het wel gezellig hier hhahahahaha