Ohh oke nu ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen.. Ik ga weer even op mn bankje zitten..!! Succes en een fijne avond nog..!!
babs wat een baal voor je dat het niet doorbreekt. ik ben natuurlijk niet zo lang bezig als jij maar vorige maand 7 dagen te laat en negatieve testen dat gevoel van breek nu maar door ik ben er klaar mee dat ken ik wel. hopen dat je morgen wel een streepje hebt.
Vanochtend voor controle geweest. 1 ei van 23mm en 1 ei van 21mm. Zit nu met de pregnyl in de hand, komt net uit de koelkast. Zo even spuiten. Morgen een flush. Spannend spannend
Nou ik ben benieuwd wat ze gaan doen.. moesten na de hsg 6mnd zelf proberen!! dus..... en erbij..... daarna stoppen we ermee!! dus...... stond ook in mijn dossier!!!
yup... dan ga ik de prikpil nemen!! met pijn in me hart... maar weet niet welke pijn het meeste pijn doet... stoppen... of iedere maand weer waachten, met veel liefde en geduld... maar dat gevoel ken jij ook wel.. het is een soort van zelfbescherming... en moet dan maar blij zijn met mijn gezin nu.... ik 2 jongens.. hhij 2 meiden!!
ik ga vitamine B12 halen... zowiezo extra vitamines... en geen wijntje meer savonds.. en vooral zo blijven doorroken (5p/d)en dan hheb ik ech alles gedaan... tekort aan vit. B12 kan lijden tot onvruchtbaarhheid...